اجتماعی

توضیحات مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی در خصوص پرداخت بسته حمایتی به بیمه شدگان

کد خبر : 19454

با توجه به سؤلات و پیگیریهای بسیاری از هم وطنان و بیمه شدگان در استان ، سید محسن نظام خیرآبادی مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی جزئیات نحوه پرداخت بسته حمایتی به بیمه شدگان را تشریح نمود .

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی ، نظام خیر آبادی شرایط دریافت بسته های حمایتی دولت به بیمه شدگان را بدین شرح عنوان کرد:
١ـ بسته حمایتی به خانواده هایی تعلق می گیرد که دریافتی ماهیانه آنها کمتر از سه میلیون تومان در ماه باشد.
٢ـ به هر خانواده یک بسته حمایتی تعلق می گیرد بنابراین اگر یکی از اعضاء خانواده قبلا تحت عنوان کارمند دولت، بازنشسته سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی، عضویت یک فرد در سازمان بهزیستی یا کمیته امداد امام خمینی (ره) بسته حمایتی دریافت کرده باشد بسته جدیدی به آن تعلق نخواهد گرفت.
٣ـ مبنای اعضای یک خانواده ثبت نام در سازمان هدفمندی است. اگر افراد یک خانواده در در سازمان تامین اجتماعی با سازمان هدفمندی متفاوت باشد مبنا سازمان هدفمندی خواهد بود.
۴ـ مبنای تعداد اعضای یک خانوار نیز ثبت نام در سازمان هدفمندی است. خانوارهای یک نفره مبلغ ١٠٠ هزار تومان، دو نفر ١۵٠ هزار تومان، ، سه نفر ٢٠٠ هزار تومان، چهار نفر ٢۵٠ هزار تومان و پنج نفر و بیشتر ٣٠٠ هزار تومان.
۵ـ بسته حمایتی به حساب سرپرست خانواده و به شماره ای که در سازمان هدفمندی اعلام شده است واریز می شود. امکان دارد بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی فرد دیگری را در سازمان هدفمندی به عنوان سرپرست معرفی کرده است بسته حمایتی به حساب سرپرست واریز خواهد شد.
مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد : اطلاعات بیمه شدگان توسط سازمان احصاء و به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شده است که پس از بررسی توسط وزارت مذکور و سازمان هدفمندی یارانه ها، حدود ۶ میلیون نفر واجد شرایط شناخته شده اند.
وی افزود : در ضمن کدهای دستوری نیز جهت ثبت نام افرادی که موفق به دریافت بسته حمایتی مذکور نگردیده اند و بمنظور استعلام از وضعیت دریافتی بسته مذکور ، راه اندازی گردیده است. جهت ثبت نام از طریق اپراتور همراه اول ، کد دستوری #٨*١۴٢* و جهت ثبت نام از طریق اپراتورهای ایرانسل و رایتل کد دستوری #٨*١۴٢٠* و نیز جهت استعلام از طریق اپراتور همراه اول ، کد دستوری #٩*١۴٢* و جهت استعلام از طریق اپراتورهای ایرانسل و رایتل کد دستوری #٩*١۴٢٠* را بیمه شدگان محترم می توانند شماره گیری نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن