اجتماعیزندگی

خیرین در حاشیه هشتصد و دومین جلسه موسسه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس تاکید کردند؛ تلاش می کنیم بیمار نیازمند غیر از درد بیماری، رنج دیگری نداشته باشد/ کمک ۱۵۴ میلیون ریالی به ۵۳ بیمار ناتوان

کد خبر : 19451

 

هشتصد و دومین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس صبح امروز چهارشنبه در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، در این جلسه که به یادبود مرحوم حاج حسین نقوی مندی برگزار شد، خیرین در اقدامی خداپسندانه مبلغ یکصدو پنجاه و چهار میلیون ریال برای ۵۳ بیمار محروم و آسیب پذیر کمک کردند.

یکی از خیرین ارجمند در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان این که شخصا اطمینان دارم، آنچه در این جا مطرح و جمع آوری می شود به دست نیازمندان واقعی می رسد، افزود: بیماری خود یک درد است و ما تلاش می کنیم، بیمار نیازمند غیر از رنج بیماری، دغدغه ای برای هزینه های درمانی خود نداشته باشد.

وی که راضی نبود نامی از او در مصاحبه خبری برده شود، خاطر نشان ساخت: خداوند به مال و درآمد بنده مومن برکت می دهد و کسی نباید تصور کند، چنانچه پولی برای کمک به سلامت محرومین اختصاص داد، از میزان دارایی وی کاسته می شود.

این خیر افتخارآفرین در بخش دیگر گفتگو به فعالیت ها و تلاش های صادقانه هیات مدیره، مدیر عامل و پرسنل موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس برای شناسایی بیماران نیازمند اشاره کرد و افزود: تا کنون با خیرین متعددی برای همکاری با این موسسه صحبت کرده ام و تشویق شان نموده ام در این چهارشنبه های دوست داشتنی ومحبت آفرین شرکت کنند.

وی تاکید کرد: سلامتی نعمتی است که خدای متعال به بندگانش مبذول داشته است و ما باید هم نوعان خود را که به بیماری و رنج گرفتار شدند، یاری رسانیم که قطعا خوشنودی خدای متعال در آن است.

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن