اجتماعیزندگی

با رایزنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی صورت پذیرفت: ۱۴ فیلم جشنواره فیلم فجر به ۲۲ فیلم افزایش یافت

کد خبر : 19425

۱۴ فیلم جشنواره فیلم فجر با رایزنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به ۲۲ فیلم افزایش یافت.
به گزارش صبح مشهد، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: خوشبختانه با هماهنگی و رایزنی صورت گرفته دکتر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با دکتر حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی ۲۲ فیلم برای اکران در شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اعلام شد.
محمد رضا محمدی با بیان این خبر افزود: با این که اعلام شده بود این اداره کل تنها ۱۱ فیلم را در مشهد اکران می کند ولی خوشبختانه با رایزنی و هماهنگی اداره کل با سازمان سینمایی ۲۲ فیلم برای اکران در مشهد اعلام شد.
وی افزود: با توجه به نگاه دکتر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری رخدادهای فرهنگی هنری که قائل به مشارکت همه دستگاهها جهت باشکوه و فاخر برگزار کردن این رویدادهاست و برای فراهم کردن شرایط حداکثری فرهنگی برای مردم مشهد، نگاه انحصار طلبانه ندارد، از همکاری همه ارگانها و نهادها در برگزاری این رخداد استقبال می کند.
محمدی گفت: اگر شهرداری مشهد و سینماها مشارکت لازم را داشته باشند می توان علاوه بر این ۲۲ فیلم فیلمهای دیگری نیز برای اکران در جشنواره فیلم فجر مشهد خریداری شود و ما از این مشارکت استقبال می کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن