اجتماعی

به همت مرزبانان هنگ مرزی تایباد؛ جشن تولد احمد رضا فرزند شهید ولی محمد محمدزاده برگزار شد

کد خبر : 19427

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی از برگزاری مراسم جشن تولد ۸ سالگی فرزند شهید مرزبانی ولی محمد محمدزاده با حضور مرزبانان خراسان رضوی برگزار شد .

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، همزمان با هشتم بهمن ماه سال جاری هشتمین سال تولد فرزند شهید مرزبانی محمد زاده در شهرستان تایباد برگزار گردید .

سروان«مجتبی بیهقی» سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مظلوم مرزبانی و اینکه همواره در کنار خانواده شهدا و فرزندان گرانقدر آنها هستیم ، با برنامه ریزی صورت گرفته جشن تولد فرزندان شهدای مرزبانی را در سالروز تولدشان برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود: امروز نیز بنا به تدابیر سردار فرمانده مرزبانی استان به شهرستان تایباد آمدیم تا برای احمدرضا فرزند شهید محمدزاده که در زمان شهادت پدرش ۴۰ روزه بوده جشن تولدی با حضور همرزمان پدرش برگزار کنیم که به لطف خدا تاکنون توفیق پیدا کردیم برای ۳ نفر از فرزندان شهدای مرزبانی جشن تولد بگیریم .

در این مراسم سرهنگ « کاظم صمدی » فرمانده هنگ مرزی تایباد به همراه همکاران خود و تعدادی از دوستان احمدرضا که لباس مرزبانی پوشیده بودند حضور داشتند و روز شادی را برای احمدرضا و خانواده اش رقم زدند .
مادر احمدرضا از همه کسانیکه این مراسم را برگزار کردند تشکر کرد و عنوان داشت : من اصلا اطلاع نداشتم امروز تولد احمدرضا است و به همراه فرزندانم خیلی خوشحال شدیم و این نکته را نیز بگویم که همکاران شهید در هنگ تایباد همیشه در کنار من و خانواده ام بوده اند و برای آنها آرزویمان موفقیت می کنم.

در پایان این مراسم هر یک از همرزمان شهید محمد زاده و دوستان احمدرضا ضمن تبریک تولد او هدیه ای را به احمدرضا تقدیم کردند.

گفتنی است شهید ولی محمد محمدزاده در سال ۸۹ در درگیری با اشرار مسلح در هنگ مرزی تایباد به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن