اقتصادیزندگی

در آستانه چهل سالگی انقلاب انجام می شود؛ گازرسانی به ۱ شهر و ۲۰۵ روستا، ۱۱۰۵ واحد صنعتی و ۲ خط انتقال در خراسان رضوی

کد خبر : 19357

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح گازرسانی به یک شهر، ۲۰۵ روستا، ۱۱۰۵ واحدصنعتی و ۲ خط انتقال مورد افتتاح و یا کلنگ زنی قرار خواهد گرفت.
به گزارش صبح مشهد، سیدحمیدفانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش های انجام شده در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری و افتتاح رسمی طرح گازرسانی به شهر سمیع آباد و ۱۱۳ روستای استان با هزینه ۱۳۶ میلیارد و ۷۶۷ میلیون تومان خواهیم بود.
وی افزود: پروژه های گازرسانی به ۱۷۱ واحد تولیدی و دو ایستگاه تقلیل فشار در سراسر استان به طول ۱۷ هزار و ۵۴۰ متر شبکه و ۲۵ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال در این مدت افتتاح می شود.
فانی ادامه داد: افتتاح خط انتقال ۱۶ اینچ تربت حیدریه و کاشمر با صرف هزینه ۷۷ میلیارد تومان نیز بخش دیگر طرح های به اتمام رسیده شرکت ملی گاز ایران در خراسان رضوی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در همین مدت عملیات اجرایی گازرسانی به ۹۲ روستا و ۹۳۴ واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز می شود. همچنین کلنگ احداث خط انتقال ۳۰ اینچ دیزباد-تربت حیدریه به طول ۷۰ کیلومتر و اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد تومان به صورت رسمی به زمین زده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: میزان اعتبار و هزینه های تخصیصی به پروژه های گفته شده بجز خط انتقال دیزباد و تربت حیدریه که از محل اعتبارات ملی تامین شده از منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران می باشد.
شرکت گاز خراسان رضوی هم اکنون با ۳۱ هزار کیلومتر شبکه رتبه اول شبکه گاز کشور را دارا است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن