دانش و فناوریزندگی

در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب؛ از دو محصول دانش‌بنیان در مشهد رونمایی شد

کد خبر : 19322

در آستانه آغاز ماه پر برکت بهمن، با حضور رئیس شورای شهر مشهد، دارنده مدال طلای فدراسیون جهانی مخترعان، از دو اختراع جدید خود رونمایی کرد.
به گزارش صبح مشهد، سید علیرضا موسوی مخترع ۳۷ ساله اصفهانی، دارنده مدال طلای فدراسیون جهانی مخترعین، از دو اختراع جدید خود رونمایی کرد.
این مخترع که در گذشته موفق به کسب مدال طلای فدراسیون جهانی مخترعین در جشنواره IENA2016 آلمان شده بود این بار دو محصول کاربردی خود با نام‌های ظرف نگهدارنده روغن ، ژامبون وسوسیس ساز مکانیکی را رونمایی کرد.
علیرضا موسوی علاوه بر محصولات مذکور، پیشتر موفق به ثبت و تجاری سازی محصول رُبی و ظرف نگهدارنده رُب آنتی باکتریال شده بود.
این مخترع جوان تلاش دارد در راستای حفظ سلامت خانواده های عزیز ایرانی محصولات و اختراعات جدیدی را تجاری سازی کرده و به بازار عرضه نماید.
در سابقه درخشان علیرضا موسوی مدیر عامل شرکت زینوین، مدیر منتخب شایسته ملی و همچنین کارآفرین برتر ایرانی به چشم می‌خورد.
گروه شرکت های زینوین مجموعه‌ای از شرکت‌های جدید با فن‌آوری‌های نوین، در چهار حوزه صنایع غذایی و لوازم خانه و آشپزخانه و آرایشی بهداشتی و داروسازی می‌باشد که با کمک تعدادی از نخبگان و نیروهای متخصص ایرانی و با تکیه بر صنعت و دانش ملی و همچنین استفاده از ماشین آلات پیشرفته توانسته است اختراعات زیادی را در در این صنایع به تولید انبوه برساند که از جمله : ظرف نگهدارنده رب (ربی)، دستگاه کبابساز حرفه ای نیمه اتومات، دستگاه هسته گیر آلبالو و گیلاس بوژان ، بندرخت چتری راژان، دستگاه مخلوط کن خانگی مکانیکی شبه سیالات با RPM بالا، انواع پودر و مکمل های غذای ، انواع روغن های خوراکی سلامت محور، اولین داروی جلوگیری از ریزش مو به روش تقویت سیستم ایمنی بدن و …را می‌توان نام برد.
از دیگر دستاوردهای این گروه شرکت‌ها ، مدال طلای مسابقات مخترعین جهان – نورمبرگ IENA 2015 و جایزه ویژه مسابقات مخترعین جهان – پیتسبورگ INPEX2017 و جایزه ویژه انجمن مخترعین کشور تایوان و مدال نقره المپیاد جوانان دانشگاه کارآفرینی کره WWIEA 2017 و مدال طلای مسابقات اختراعات و نوآوری های کشور کرواسی – زاگرب ARCA می باشد.
این شرکت در حال حاضر با دارا بودن گواهی های ثبت اختراع ، گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱، ۱۰۰۰۴، OHSAS ، استاندارد CE اروپا، چندین مدال جهانی IFIA، تندیس طلایی ارتقا سلامت و تندیس طلایی یکصد برند ملی محصولات پر کاربرد و جدید این صنایع را به هموطنان عرضه مینماید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن