زندگیورزشی

یادداشت روز؛ معجزه رخ نداد! آویژه صنعت پارسا حریف ملى پوشان شیمیدر نشد

کد خبر : 19184

نویسنده : سید محمد محمدی

در آخرین هفته از لیگ برتر بسکتبال کشور ، روز پنج شنبه تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا میزبان تیم پرقدرت شیمیدر تهران بود که درنهایت با نتیجه ٧٩ بر ۵٧ مغلوب این تیم شد.

تیم آویژه صنعت در کوارترهای اول و چهارم عملکرد خوبی نداشت اما در کوارترهاى دوم و سوم بازی پایاپایی با تیم رده دوم جدول ارائه کرد.
بازیکنان آویژه صنعت ، این بازی را برابر برخى پیش بینى ها با اختلاف ٢٢ امتیازى به مهمان پرقدرت خود واگذار کردنداما اگر در کوارتر چهارم اشتباهات فردی کمتری مرتکب مى شدند و باتمرکز و خودباورى لازم ، بازى را اداره مى کردند قطعا با اختلاف کمتری نتیجه به نفع ملى پوشان شیمیدر رغم می خورد.
فارغ از نتیجه بازی چند نکته حایز اهمیت در بازی دیروز مشاهده شد:
١- حضور ارزشمند پیشکسوتان و مربیان بسکتبال استان در سالن که نسبت به بازی های قبلی بیشتر بود
٢- بازى چند دقیقه اى سجاد ابراهیمى و علیرضا رحماندخت دو بازیکن جوان و بیست ساله آویژه صنعت در مقابل ملى پوشان نامدار بسکتبال ایران
٣- وحضور پرشور و تشویق بسیار خوب تماشاگران حاضر در سالن که تا ثانیه پایانی ادامه داشت و حتی بعد از شکست هم به تشویق تیم آویژه صنعت پرداختند.

نیم فصل دوم از پنج شنبه ٢٧ دی ماه آغاز خواهد شد و تیم آویژه صنعت پارسامشهد میزبان تیم صدرجدولی پتروشیمی بندرامام خواهد بود که در دور رفت با نتیجه ٩٨ بر ۵٣ مغلوب این تیم شد.
البته آن بازى اولین دیدار تیم آویژه صنعت در لیگ برتر بود و توقعی چندانی از تیم کم تجربه و جوان استان در مقابل قهرمان آسیا نبود.
اکنون هم توقع پیروزی در این بازی سخت غیرمنصفانه و دور از ذهن است اما با توجه به گذشت نیم فصل از لیگ و کسب تجربه ، انتظار بازی بهتر توقع زیادى نخواهد بود!

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن