استانیزندگیورزشی

با همراهی انجمن ورزش همگانی کارگران خراسان رضوی؛ کاروان سلامتی و نشاط با استقبال گرم کارگران به ایستگاه کارخانه سیمان شرق مشهد رسید

کد خبر : 19166

برگزاری مسابقات ورزشی در جمع  کارگران انگیزه و ارتباط صمیمی میان کارگر و کار فرما را افزایش می دهد.

کاروان سلامتی و نشاط با استقبال گرم کارگران، مهمان کارخانه سیمان شرق مشهد شد. به گزارش صبح مشهد، رئیس هیات ورزش کارگری استان خراسان رضوی در جمع  کارگران سیمان شرق با اظهار خرسندی از حضور خود و هیأت همراه گفت: برای اولین بار در کشور به همت هیات کارگری استان وبا همکاری شرکت سیمان شرق این کار در حوزه ورزش کارگری انجام و هدف تربیت بدنی کارگران استان دستیبابی به جامعه ای سلامت محور در خانواده کار و تلاش است.

حمید رضا محمدی افزود : به هر میزان که در ورزش سرمایه گذاری شود، از هزینه آسیب های اجتماعی کاسته و تقویت روابط بین کارگر و کارفرما را به دنبال خواهد داشت.

وی در همین رابطه یادآور شد: در تلاش هستیم که از ظرفیت و پتانسیل محیط های کارخانجات برای تشویق و ترغیب کارفرمایان و کارگران به توسعه ورزش همگانی استفاده کنیم.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ترویج و توسعه ورزش همگانی گفت: توجه به ورزش همگانی در کارخانجات و صنایع تولیدی که بخش اعظم اقتصاد کشور را برعهده دارد، می تواند انگیزه تلاش و کوشش را در میان کارگران افزایش دهد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: با ورزش ارتباط صمیمی و دوستانه میان کارفرما و کارگران را می توان افزایش داد.
رئیس هیات ورزش کارگری استان خراسان رضوی ادامه داد: رقابت های سالم ورزشی با وجود مشکلات اقتصادی که گریبان کارگران را گرفته است، مانند مسکنی است که می تواند توان روحی و جسمی زحمت کشان عرصه اقتصاد تولیدی را افزایش دهد. وی همچنین از مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی خراسان رضوی جناب آقای مهندس سنجری و مدیریت کارخانه سیمان شرق و جناب آقای محمد اسدی مسئول هیات ورزش همگانی کارگران خراسان رضوی بابت حمایت از این طرح تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است: حضور کاروان سلامتی و نشاط در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامی داشت روز پرستار بود که اجرای مسابقات ورزشی در رشته های طناب کشی، طناب زنی، داژبال، هولاکوپ، بازی های فکری، لیوان چینی، قوی ترین مردان و آمادگی جسمانی، پینت بال،نمایش های رزمی، تیر و کمان و دارت از برنامه هایی بود که با حضور حمید رضا محمدی رییس تربیت بدنی کارگران خراسان رضوی،محمد اسدی مسئول هیات همگانی کارگران ،حسن شفیعی مسئول کمیته صحبگاهی ورزش همگانی استان،سالاری مسئول تربیت بدنی کارگران سیمان شرق،مدیران ، معاونان و تنی چند از مربیان و ورزشکاران قهرمان در جمع میان کارگران سیمان شرق مشهد برگزار گردید.
بر اساس این گزارش با وجود این که هوا بسیار سرد و بارانی بود، دل های گرم کارگران همراه با موسیقی شاد و رقابت های سالم میان کارگران گرمایی خاص به محیط کارگری کارخانه سیمان بخشیده بود.
محمد اسدی مسئول هیات ورزش همگانی کارگران خراسان رضوی هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: توسعه و ترویج فرهنگ عمومی ورزش در میان کارگران یکی از اهداف هیأت است که امیدواریم با حمایت مدیران کارخانجات و صنایع تولیدی استان این روند را طی هفته های آینده ادامه دهیم و این اقدام نخستین یک کار بسیار خوب و بی شک بسیار ارزشمند و قابل تحسین بود.
وی ادامه داد: این کار ارزشی می تواند در ورزش کارگران استان مسیر جدیدی رو باز کند که نسبت به مسیرهای گذشته روشن تر و تاثیر گزار تر باشد.از همه دوستان و به خصوص کارگرانی که در این همایش تلاش کردند چه آنان که در مسابقات شرکت داشتند و چه آنان که ناظر برگزاری مسابقات بودنند تقدیر و تشکر می کنم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن