اجتماعیزندگی

در هفتصد و نود و نهمین جلسه موسسه خیریه آسیب پذیر توس و به همت خیرین انجام شد: ۱۸۵ میلیون ریال برای ۵۷ بیمار نیازمند تامین شد/ تاکید براهمیت و نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و اعتمادسازی

کد خبر : 19146

نیمی از پرونده های بررسی شده امروز، متعلق به بیماران سرطانی بود که خدا رو شکر با کمک خیرین هزینه های درمانی آنان تامین گردید.

هفتصد و نود ونهمین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس صبح امروز با حضور ۵۰ خیر نیک اندیش در نقویه مشهد مقدس برگزار شد. به گزارش صبح مشهد، مدیر عامل این موسسه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که  کمک به محروم و نیازمند، حد و مرز جغرافیایی نمی شناسد، گفت: نظر ما این است که هیچ انسانی نباید به خاطر بی پولی به تشدید بیماری گرفتار شده و الحمدلله خیرین نیک اندیشی داریم که با حضور سبز خود در جلسات هفتگی موسسه به یاری بیماران نیازمند واقعی می شتابند.

غلامرضا بصیری پور خواستار انعکاس و پوشش خبری مناسب این اتفاقات ارزشمند شد و تاکید کرد: اعتمادسازی یکی از موئلفه های مهم پیشبرد کارها در امور خیریه هست و رسانه ها نقش اثرگذاری در ابعاد اطلاع رسانی و تحقق این زمینه دارند.

وی به موضوع گردشگری سلامت در کلان شهر مشهد هم اشاره و خاطر نشان ساخت: در شهر امام رضا ( ع ) زیر ساخت های درمانی خوبی برای زائرین و مجاورین حضرتش فراهم آمده و بخشی از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی را، بیماران نیازمند تشکیل می دهند که همین جا از پزشکان محترم دعوت می کنم همکاری خود را با موسسه خیریه آسیب پذیر طوس تقویت و ارتقا بخشند و اطمینان داشته باشند، دعای خیر بیماران نیازمند، در موفقیت و پیشبرد زندگی آنان نقش بسزایی خواهد گذاشت.

گفتنی است در ۷۹۹ جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس و به همت خیرین نیک اندیش مبلغ ۱۸۵ میلیون ریال برای ۵۷ بیمار نیازمند تامین شد.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن