اجتماعی

کشف بیش از ۱۹۱ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد

کد خبر : 19115

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۱۹۱ کیلوگرم مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار “ماشاالله جان‌نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مرزبانان این استان طی عملیات های جداگانه موفق به کشف ۱۹۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه ، حشیش و هروئین فشرده شدند.
سردار “جان نثار” با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان این استان عنوان داشت : در راستای اخبار واصله مبنی بر ورود و قاچاق مواد مخدر به کشور، مرزبانان این استان در مسیر های احتمالی قاچاقچیان اجرای کمین کرده و در عملیات های جداگانه با آنان درگیر می شوند.
سردار ” جان نثار” با اشاره به اینکه مرزبانان در چند عملیات مختلف موفق به کشف بیش از ۱۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر بعلت حضور پررنگ نیروها موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند و با بجا گذاشتن مواد به آنسوی مرز متواری شدند .
فرمانده مرزبانی استان در پایان خاطر نشان کرد: مرزبانان سرزمین خورشید با توکل بر پیشگاه الهی در راه مقابله با قاچاق مواد مخدر و ورود افراد بیگانه در طول شبانه روز می کوشند تا نظم و امنیت را در سطح جامعه برای مردم به ارمغان آورند و همچون گذشته سدی محکم در برابر نفوذ اینگونه دشمنان هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن