اجتماعی

حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی: حفاظت از مرزهای کشور شغل نیست بلکه جهاد دراه خدا است

کد خبر : 19077

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، استاد حوزه و دانشگاه در تایباد گفت: مرزبانی و حفاظت از مرزهای کشور تنها یک شغل نیست بلکه جهاد در راه خدا می باشد و قابل توصیف نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کاظم راشد یزدی در جمع نیروهای مرزبانی و ارتش مستقر در مرز دوغارون تایباد اظهار کرد: نظامیانی که در این شغل خدمت می کنند در واقع برای رضای خدا گام بر می دارند و تامین امنیت در مرزها قابل تکریم است.

وی افزود: مرزبانان در اصل حافظ خون، ناموس و مال ایرانیان در مرزها هستند و این امر مهم قابل تکریم بوده و هیچگاه از ارزش واقعی آن کاسته نخواهد شد.

این عالم دینی با اشاره به اهمیت شغل نظامیان مستقر در مرزها بیان کرد: کار شما قابل قیاس با هیچ پول و ثروتی نیست بلکه ارزشی بالاتر از این حقوق و مزایا دارد که به شما تعلق می گیرد.

وی مطرح کرد: اقتصاد و امنیت دو مقوله مهم است که اگر هر مدیری بر سر کار آید لازم است آن را در اولویت کار خود قرار دهد؛ در قرآن به تامین مسکن، خوراک، پوشاک…. سفارش زیادی شده است.

وی افزود: فقر امنیت را از بین می برد مردم نباید با فقر و تنگدستی زندگی کنند، مرزبانان در سنگر مرزها همچون مساجد عبادت می کنند و خواندن نمازهای واجب در این سنگرها ارزش بالایی نزد پروردگار دارد.

راشد یزدی گفت: جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور کمک بزرگی به حفظ خانواده می کند اگر ذره ای از این مواد افیونی به دست کسی برسد نتیجه آن از هم پاشیدن زندگی، از بین رفتن سلامت جامعه، ناامنی و… را دربر دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن