شهری

در فرهنگسرای انقلاب برپا شد؛ برگزاری اولین گردهمایی بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۴

کد خبر : 19024

اولین گردهمایی بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه چهار با هدف بررسی آسیب های اجتماعی و ایجاد اشتغال پایدار با حضور رئیس کمیسیون ویژه مناطق کم برخوردار و پیرامونی شورای اسلامی شهر مشهد، معاون دادستان مشهد، معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، مشاور شهردار در امور بانوان، شهردار و مسئولین شهرداری منطقه ۴ در فرهنگسرای انقلاب واقع در پنجتن ۴۵ برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، در ابتدای این همایش نیره عابدین زاده معاون دادستان مشهد توضیحاتی در خصوص حقوق زنان، امنیت زنان در جامعه و محیط های کاری و چگونگی جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی ارائه کرد.

رمضانعلی فیضی رئیس کمسیون ویژه مناطق کم برخودار و پیرامونی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این گردهمایی، گفت: از بانوانی که با دغدغه مندی در مورد مسائل آموزشی و اشتغال زایی بانوان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام برمیدارند، باید سپاسگذار بود.

وی اظهار داشت: با انتقال اقدامات خیرخواهانه و توانمندی های سازمان ها و تشکل های مردمی به درون محلات از طریق مشارکت و هم افزایی شهروندان و ارائه آموزش ها و آگاهی بخش های لازم در زمینه های مختلف، می توان شاهد تحولات عظیمی در کاهش های آسیب های حوزه اجتماعی بود.

در ادامه این نشست مدیر مرکز یادگیری و محلی نرجس واقع در طبرسی شمالی ۱۷ ضمن ارائه گزارشی از فعالیت این مرکز آموزشی گفت: تمامی کارگاه های هنری، حرفه آموزی، مهارت های زندگی، حقوق شهروندی و … در این مرکز به صورت رایگان انجام می پذیرد و این مرکز توانسته گام بزرگی در سوادآموزی شهروندان علی الخصوص در حاشیه شهر بردارد.

شایان ذکر است در حاشیه این گردهمایی که با حضور تعداد زیادی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی و اعضای شورای اجتماعی محلات منطقه چهار شهرداری مشهد برگزار شد، نمایشگاه خود اشتغالی بانوان نیز فعال بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن