اجتماعیزندگی

در هفتصد و نود و هشتمین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس مطرح شد:پیشگیری همگام با درمان و حمایت دنبال می شود/ کمک ۱۶۷ میلیون ریالی خیرین برای ۵۸ بیمار نیازمند

کد خبر : 18995

 

بنیاد برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) به عنوان یکی از یاوران موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس قول تهیه ۲۰۰ ویلچیر، سمعک و برخی اقلام پزشکی را برای نیازمندان تحت حمایت تعهد نموده که این خود از آثاروبرکات این نهاد انقلابی و خادم محرومین است.

هفتصد و نود و هشتمین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس صبح امروز در سالن جلسات نقویه مشهد برگزار شد. به گزارش صبح مشهد، مدیر عامل موسسه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که به همت خیرین ارجمند مبلغ ۱۶۷ میلیون ریال جهت ۵۸ بیمار نیازمند جمع آوری شد، گفت: علاوه بر کمک خیرین، بنیاد برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) هم متعهد به تامین ۲۰۰ عدد ویلچیر، سمعک و مقداری اقلام پزشکی مورد نیاز مراجعین مستضعف و محروم این خیریه شده است.

غلامرضا بصیری پور در ادامه به برگزاری مراسم تقدیر از خیرین ارجمند در هشتصدمین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس طی دو هفته آینده اشاره کرد و افزود: انشالله طی آیینی و با حضور مسئولین استانی و شهری و به رسم وظیفه، تقدیر و یادبودی از خیرین و نیکوکاران ارجمند همکار با موسسه انجام خواهد شد.

وی در خصوص هزینه بیماران نیازمند و سهم کمک موسسه خاطر نشان ساخت: معمولا از حدود ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان سر جمع پرونده ها، تا یک  چهارم آن در جلسات خیریه تامین و بقیه از طریق مددکاری بیمارستان حل و فصل می شود.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن