ورزشی

مسابقات آمادگی جسمانی کلانشهرهای کشور خاتمه یافت / تیم آتش نشانی مشهد قهرمان شد

کد خبر : 19003

ششمین دوره مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری های کلان شهرهای کشور با قهرمانی تیم آتش نشانی شهرداری مشهد ، عصر چهارشنبه در شیراز خاتمه یافت.

به گزارش  صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵ ، سرپرست تیم اعزامی از اتش نشانی مشهد روز چهارشنبه در شرح این خبر گفت : تیم های مشهد ، کرج ، شیراز وهمدان به ترتیب به مقام های اول تا چهارم این دوره از رقابت ها دست یافتند.

محمد حسامی با اشاره به قهرمانی آتش نشانان مشهدی در سه دوره قبل این رقابت ها ، اظهار کرد : کسب مقام قهرمانی در ششمین دوره پیکارهای آمادگی جسمانی قهرمانی شهرداری کلانشهرهای کشور ، افتخاری است که آتش نشانان مشهدی برای چهارمین سال پیاپی برای شهرداری مشهد می آفرینند .

وی ادامه داد : میزبانی این دوره از رقابت ها را شهرداری کلانشهر شیراز بر عهده داشت و به مدت یک روز این مسابقات در این کلانشهر به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

حسامی با بیان اینکه ورزشکارانی از شهرداری کلانشهرهای کشورد در این دوره از پیکارها با یکدیگر به رقابت پرداختند ، گفت : این رقابت‌ها در چهار رده سنی زیر ۳۰ سال، ۳۰ تا ۳۵ سال، ۳۵ تا ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال به انجام رسید و شرکت کنندگان آتش نشانی مشهد به ترتیب رده های سنی فوق آقایان سید سعید موسوی ، ، محمد امین کربلایی ، محسن پشنگ و احمد صفائیان بوده اند که با مربی گری محمد اسلامی شجره برای چهارمین بار در این دوره از رقابت ها به مقام اول دست یافتند .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن