مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

اولین کاروان ازداوج دانشجویی طرح همسفر تا بهشت نهم دیماه پذیرش می‎شوند

کد خبر : 18971

اولین کاروان بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت نهم دیماه پذیرش خواهند شد.
به گزارش صبح مشهد، روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی، ۳۰۰ زوج دانشجو به عنوان اولین کاروان بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفرتا بهشت نهم دی ماه وارد مشهد خواهند شد.
برنامه‏های در نظرگرفته شده برای شرکت‏کنندگان در روز اول، پس از ورود و استقبال، زیارت گروهی و برنامه آموزشی با موضوع مهارتهای زندگی برپایه سیره نبوی و استفاده از خوان پربرکت حضرت علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیه و الثناء) خواهد بود.
در صبح روز دوم، همایش‏های آموزشی ویژه زوجین جهت آشنایی با مهارت‏های زندگی و زناشویی برگزار خواهد شد و پس از آن در بعدازظهر همان روز در جشن پایانی به تماشای تئاتر پلاک بیست خواهند نشست.
در صبح روز سوم برنامه زیارت سحرگاهی در نظر گرفته شده است و پس از آن می‏توانند در برنامه گردشگری تدارک دیده شده شرکت خواهد کرد.
جشنواره ۱۰۱ فیروزه محور برنامه‏های فرهنگی آموزشی بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت خواهد بود که برپایه اپلیکیشن ویژه طراحی شده است و دانشجویان برای استفاده از جوایز ویژه، این نرم افزار را نصب کرده و در برنامه‏های طرح‏ریزی شده شرکت نمایند.
لازم به یادآوری است مهلت ثبت نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی برای دانشجویان سراسر کشور تا پایان دی ماه خواهد بود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایتezdevaj.org در این طرح شرکت نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن