اجتماعیاخبار مهم

با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی؛ سومین نمایشگاه توانمندی های زنان سرپرست خانوار در مشهد گشایش یافت/ تاکید بر تکمیل زنجیره تولید تا فروش

کد خبر : 18894

تکمیل زنجیره تولید تا فروش محصولات تولیدی به منظور توسعه اقتصادی خانوار امری ضروری است.

سومین نمایشگاه توانمندی های زنان سرپرست خانوار با شعار زنان، سلامت و اشتغال در مشهد دمقدس گشایش یافت. به گزارش صبح مشهد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های زنان سرپرست خانوار در مشهد گفت: مشکل عمده تولیدات این قشر، بازاریابی و ارائه محصولات آن ها در بازار و رساندن به مصرف کننده نهایی است .

علیرضا قامتی ایجاد شبکه های فروش الکترونیک و دیجیتال را راهکاری مناسب برای معرفی این گونه تولیدات دانست و بر شکل گیری آن تاکید کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، برگزاری نمایشگاه هایی از این قبیل را فرصتی برای معرفی کالا، تبادل نظر و تقویت ارتباط بین تولید و مصرف کننده دانست .

قامتی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی نیز باید زیر ساخت های لازم را به منظور حمایت از این افراد فراهم کنند.

تلاش می کنیم چرخه فروش تضمینی شکل بگیرد

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز که قامتی را در این بازدید همراهی می کرد در گفتگو با صبح مشهد با تاکید بر این که متاسفانه ما در بازاریابی ،بازارداری و بازار سازی مشکلاتی داریم افزود: اخیرا یکی از مجامع شهرستان های ما در حوزه بانوان موضوع فروش تضمینی محصولات را به عهده گرفته است. فرشته سلجوقی ادامه داد: کار دولت بازاریابی و فروش محصول نیست ،بلکه زیر ساخت های لازم را فراهم و شکل می دهد.

وی با تمجید از نقش موثر سرکار خانم کاهانی رییس کمیسیون اقتصاد و اشتغال مجمع مشورتی زنان استان در برپایی سومین نمایشگاه توانمندی های زنان گفت: ایشان به همراه خانم حیدریان دو بانوی توانمندی هستند که بدون نیاز به انتفاع و یا آورده شخصی تلاش می کنند با برپایی چنین نمایشگاه هایی به اقتصاد خانواده به ویژه سرپرست خانواده ها کمک کنند.

گفتنی است: سومین نمایشگاه توانمندی های زنان سرپرست خانوار با شعار زنان ، سلامت و اشتغال شامل غرفه های صنایع دستی ،شیرینی جات ،صنایع بومی و محلی شهرستانهای استان تا پایان هفته جاری به کار خود ادامه خواهد داد. این نمایشگاه با تلاش دو کمیسیون سلامت و اقتصاد و اشتغال استان با هدف کار و اشتغال و ترویج کالای ایرانی برای بانوان و همچنین با همکاری رئیس انجمن صنفی آرایشگاههای بانوان مشهد سرکار خانم کاهانی که دبیر کمیسیون اقتصاد و اشتغال مجمع مشورتی زنان استانداری خراسان رضوی نیز میباشند و بانویی فعال در حوزهای فرهنگی و اجتماعی و کار آفرینی به شمار می رود ،ایجاد شده است.

افتتاحیه نمایشگاه با حضور جناب آقای دکتر قامتی ؛ جناب آقای دکتر صالح ؛ سرکار خانم دکتر سلجوقی ؛ سرکار خانم مهندس طهماسبی ؛ سرکار خانم مهندس حیدریان ؛ جناب آقای مهندس کلاهان ؛ جناب آقای جهانگیری جناب آقای مهندس عبدلله زاده و بسیاری از مدعوین دیگر بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن