مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

برگزاری نشست اندیشه ورزی ستاد رسانه ای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

کد خبر : 18829

نشست اندیشه ورزی ستاد رسانه ای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی و فعالان رسانه ای استان و جمعی از مدیران و برنامه سازان صدا وسیما در مشهد برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی با جمعی از مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی و فعالان رسانه ای استان به گفتگو و تبادل نظر درباره راه‌های بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و باور پذیر کردن آن نزد مخاطبان در رسانه های مختلف پرداخت.

محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در این جلسه گفت :رسانه‌ها برای بیان دستاوردهای نظام و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان باید تحلیل درست و جامع از تهدیدات و فرصت ها داشته و توطئه‌های دشمنان نظام را بشناسند .
نصرپور افزود: انعکاس دغدغه های مردم در رسانه‌های مختلف استان و رفع شبهات و بیان توانمندی ها و ایجاد روحیه نشاط و شادی از وظایف رسانه‌ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه رسانه ها لازم است در کنار یادآوری دستاورد های مادی،دستاورد های معنوی و ابعاد هویتی انقلاب اسلامی را برجسته نمایند گفت:از دیگر راهبرد های رسانه ای میتوان به استقلال و جلوگیری از دخالت بیگانگان در امور کشور،ارتقا غرور ملی،پیشرفت در حوزه علم و فناوری نوین،بهداشت و سلامت عمومی و امنیت،پرهیز از سیاه نمایی و کم کردن فاصله بین ذهنیت آحاد جامعه با عینییت ها و واقعیت های انقلاب اسلامی اشاره کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت :انقلاب اسلامی دوره ها و عرصه های مختلفی دارد که بیان دستاوردهای نظام شامل بیان عزت و عظمت مردم ایران ارزش های ایثار و شهادت و اقتدار و پیشرفت کشور در رسانه‌ها از آن جمله است .
موسوی معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی هم در این جلسه افزود: رسانه ها با نوآوری و روش‌های هنری می‌توانند دستاوردهای نظام از جمله استقلال عزت و هویت ملی را به خوبی برای مردم تشریح کنند.
لازم به ذکر است در این جلسه جمعی از برنامه سازان و فعالان رسانه ها دغدغه ها و راهکارهای خود را برای انعکاس مطلوب دستاوردهای نظام در چهار دهه گذشته به ویژه برای قشر فرهیخته و نسل جوان که بیش از گروه های دیگر مورد توجه هجمه رسانه ای معاند و مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن