اخبار مهماستانیورزشی

رئیس هیأت ورزش های همگانی خراسان رضوی مطرح کرد : شادابی و سلامت مردم حاشیه شهر ها در سایه همکاری بسیج و سپاه رقم خورد/ اتوبوس کاروان سلامتی و نشاط بسیج به ایستگاه پارک ملت مشهد رسید

کد خبر : 18752

ایجاد ۵۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی همگانی فعال در حاشیه کلان شهر مشهد طی تابستان گذشته، کار ارزشمند و فاخرى بود که به همت هیات ورزش های همگانی سپاه امام رضا ( ع ) و همکاری هیأت ورزش های همگانی خراسان رضوی رقم خورد.

کاروان سلامتی و نشاط در مشهد و در هفته دوم خود به ایستگاه پارک ملت رسید. به گزارش صبح مشهد، رئیس هیأت ورزش های همگانی خراسان رضوی در حاشیه این رویداد ورزشی و سلامت که سردار شفایى جانشین فرماندهی سپاه امام رضا ( ع ) هم به عنوان میزبان حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به مناطق کم برخوردار بویژه حاشیه کلان شهرها و مشهد مقدس، اقدامات و فعالیت هایی خوبی به همت سپاه و بسیج انجام و استعداد های مطلوبى شناسایی و هدایت شد.
امیر رضا آذریان افزود: جامعه کنونی ما نیازمند به ترویج روحیه نشاط و شادابی است و برگزاری چنین رویدادهای ورزشی که به احیای بازی های بومی محلی پرداخته و سلامتی را دنبال می کند، حرکتی شایسته و در خور تقدیر است.
وی ادامه داد: وظیفه خود دانستم علی رغم همه گرفتاری های کاری، خودم را به این مکان رسانده و ضمن خدا قوت به دست اندرکاران بویژه دوستان عزیز در هیأت همگانی سپاه امام رضا علیه السلام، از نزدیک شاهد ارائه خدمات متنوع سلامت و ورزشی به اقشار مختلف جامعه اعم از پیر و جوان باشم.

امیر آذریان خاطر نشان ساخت: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، همیشه در عرصه دفاع و خدمت به مردم حضور داشته و این حضور میمون و مبارک در راه اندازی کاروان سلامتی و نشاط خود مؤید حضور همیشه در صحنه بسیجیان مخلص و انقلابی کشور است.
وی تاکید کرد: ورزش در پیشگیری از بیماری ها در بخش جسم و روان اثر بسیار زیادی دارد و هر گونه اقدام و حرکتی برای توسعه و ارتقای ورزش، امری شایسته به شمار می رود.
فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری کاروان سلامتی و نشاط، از محمد اسدی رئیس هیأت ورزش های همگانی سپاه امام رضا ( ع ) به عنوان فردی دلسوز و علاقه مند به توسعه ورزش بویژه در حاشیه شهر ها نام برد و افزود: لازم است از طرف رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور از ایشان تشکر ویژه ای داشته باشم

در ادامه خبرنگار ما با چند تن از شهروندان در خصوص کاروان سلامتی و نشاط به گفتگو نشست و نظرات آنها را در این خصوص جویا شد:
مهدی توانا از مشهد مقدس به خبرنگار ما گفت: طبق روال همیشه در پارک ملت مشغول ورزش بودم که حضور اتوبوس کاروان سلامتی و نشاط توجهم را جلب کرد. وی افزود: الان تست قند خون دادم که نتیجه خوبی داشت و توصیه من به همه جوانان و اقشار جامعه این هست که از ورزش غفلت نکنند و بدانند، هیچ کاری بدون سلامتی به نتیجه نمی رسد!

حسام اسد پور دیگر شهروند مشهدی که در تست تمرکز و اعصاب سنجی شرکت کرده و نتیجه خوبی گرفته بود، گفت: همه تصمیم های خوب زندگی انسان نیاز به صبر و حوصله دارد و این رویداد ورزشی که باعث شادی مردم و چکاپ سلامتی آنان می باشد، اتفاق شایسته ای است که امیدورام آن را تداوم بخشند.

خانم مقدم که به همراه همسر و فرزند دخترش در کاروان ورزش و سلامت حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: فشار خون من مقداری پایین بود که دوستان برگزاری ایستگاه سلامت بویژه خانم دکتری که حضور داشتند، توصیه های خوبی نمودند و جا دارد از برخورد خوب آنها تشکر نمایم.
متولیان ورزش باید خودشان پیش قدم حضور در این عرصه باشند

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام هم که در آغازین ساعات حضور و آغاز به کار کاروان سلامتی و نشاط در جمع مردم حضور یافته بود، در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: اگر بخواهیم جامعه رشد و نشاط داشته باشد، باید به موضوع ورزش به عنوان یکی از مؤلفه های مهم و تاثیر گذار توجه جدی داشته باشیم.
سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفایى افزود: متولیان ورزش خودشان باید پیش قدم حضور در این عرصه ها باشند و ما امروز شاهدیم، امیر رضا آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش که ریاست هیأت ورزش های همگانی خراسان رضوی را به عهده دارند، علی رغم همه گرفتاری ها، اینجا حضور دارند و این نقطه عطف و قوت و ایشان الگوی خوبی برای ما و دست اندرکاران به شمار می روند.

کاروان سلامتی و نشاط در دور افتاده ترین نقاط استان حضور خواهد داشت

رئیس هیأت ورزش های همگانی سپاه امام رضا علیه السلام هم به خبرنگار ما گفت: به همت و یاری دوستان و همکاران پرتلاشم و همچنین حمایت های امیر آذریان رئیس هیأت ورزش های همگانی استان، برنامه ریزی راه اندازی کاروان سلامتی و نشاط انجام و کمیته های هیأت ورزش های همگانی سپاه امام رضا ( ع ) زحمت اجرای آن را به عهده گرفتند.
محمد اسدی افزود: استعداد های ورزشی خوبی در سطح استان حضور دارند که ما با برگزاری این رویدادهای ورزشی، آنها را شناسایی و با فراهم ساختن زیر ساخت های لازم، زمینه حضورشان را در ورزش قهرمانی فراهم می سازیم.
وی ادامه داد: تاکنون چند استعداد ورزشی که حتی قابلیت ثبت در گینس هم دارند، کشف و ثبت رکورد نمودیم.
اسدی خاطر نشان ساخت: برنامه های کاروان سلامتی و نشاط در محله های مختلف شهر مشهد و استان دنبال و در دور افتاده ترین نقاط نیز حضور خواهیم داشت.
وی در پایان یکبار دیگر از حضور امیر آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش و ریاست هیأت ورزش های همگانی خراسان رضوی، سردار احمد شفایى جانشین سپاه امام رضا علیه السلام، حجه الاسلام رشیدیان استاد اخلاق و حوزه، جناب سرهنگ مشمول مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا ( ع )، جناب سرهنگ رودهى و دیگر عزیزان حضور یافته و حمایت آنان در امر توسعه و ترویج ورزش همگانی، تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن