اجتماعی

در ۷ ماهه امسال؛ مردم خراسان رضوی بیش از ۱۴ میلیارد تومان صدقه به کمیته امداد پرداخت کردند

کد خبر : 18673

مردم به کمیته امداد خراسان رضوی در هفت ماهه امسال بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان صدقات خود را به کمیته امداد پرداخت کردند.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی در مورد میزان جذب صدقات گزارش داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سلمان دانشور، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه پرداخت صدقات به این نهاد در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از هفت درصد رشد برخوردار بود گفت: میزان صدقات پرداخت شده به این نهاد در هفت ماهه امسال بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان است در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد و ۴۳۴ میلیون تومان بود.
وی بیان کرد: وجوه صدقات جمع آوری شده شامل بیش از هفت میلیارد و ۴۸۸ میلیون تومان از صندوقهای کوچک، چهار میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان از صندوق های بزرگ، یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری و مابقی به صورت نقدی به دفاتر کمیته امداد پرداخت شده است.
دانشور اعلام کرد: شهرستان فیروزه، اداره رضویه و اداره ۴ مشهد به ترتیب بیشترین میزان افزایش جذب صدقات را در هفت ماهه امسال به خود اختصاص داده اند.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی نفوذ صندوق های صدقات کوچک را در استان ۲۷ درصد دانست و ادامه داد: اکنون در خراسان رضوی ۱۵ هزار و ۶۵۸ صندوق بزرگ و ۵۲۱ هزار و ۶۲۲ صندوق کوچک نصب و جانمایی شده است.
وی خاطر نشان کرد :خیران می توانند وجوه صندوق های صدقات کوچک در اختیار را از طریق سامانه سنا بصورت الکترونیکی به حساب کمیته امداد خراسان رضوی منتقل کنند که برای نصب اپلیکیشن سنا باید عدد ۳ را به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ پیامک نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن