اجتماعی

بزرگ بازار اطلس؛ حامی هنر و هنرمندان مشهد

کد خبر : 18670

بزرگ بازار اطلس با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ایی تحت اختیار خود در پردیس سینمایی، فودکورت و طبقات تجاری اعم از تلویزیون‌ها، ویدیو وال‌ها، تیزرهای قبل از اکران فیلم، فضاهای محیطی مانند بیلبورد و لایت باکس، توزیع تراکت، نصب استند و نیز با استفاده از فضاهای رسانه‌ای تحت اختیار خود در رسانه‌های جمعی حمایت از فعالیت های هنری شهر مشهد را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی بزرگ بازار اطلس؛ این مجتمع در راستای شعار 《اطلس؛ حامی هنر》 در روزهای گذشته با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی موجود خود از ۳ تئاتر در حال اجرا در مشهد حمایت کرد.

تئاتر تیتسو سبز انگشتی ویژه کودکان و نوجوانان به کارگردانی محمد جهان‌پا که پیش از این در تابستان به روی صحنه رفته بود، بعد از حضور موفق در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان و کسب عنوان بهترین طراحی صحنه و بهترین کارگردانی، دوباره در مشهد و این بار در تالار شهر به‌روی صحنه رفته است.

«تیستو سبزانگشتی» نوشته موریس دروئون که در فضای فانتزی می‌گذرد، اثری متفاوت برای کودکان و نوجوانان مشهدی است و با حضور سه نسل از بازیگران درکنار هم داستان پسربچه‌ای را روایت می‌کند که انگشتانش خاصیت سبزکنندگی دارد و بذر هر گیاهی که با انگشتان او تماس برقرار کند، شکوفا و تبدیل به گل می‌شود.

یکی از دیگر نمایش‌های مورد حمایت این مجتمع 《مراسمی برای یک دوست》 است که بر اساس داستان کوتاه نوشته دونالد بارتلمی با کارگردانی امین صبوری یکی از خلاقانه ترین نمایش های شهر مشهد را در پردیس تئاتر مستقل به روی صحنه برده است.

نمایش 《زنان ناتمام》 با کارگردانی منیره توزنده جانی برگزیده مقام دوم در بخش نمایشنامه جشنواره سراسری پستو و تقدیر شده در پنجمین جشنواره سراسری مولوی که در تماشاخانه خورشید به روی صحنه رفته است نیز مورد حمایت تبلیغاتی پردیس سینمایی اطلس قرار گرفته است.

لازم به ذکر است روابط عمومی بازار بزرگ اطلس آمادگی خود را جهت حمایت از هنرمندان مشهد اعلام میدارد؛ در همین راستا هنرمندان می‌توانند با آی دی تلگرامی Atlascenter_admin در ارتباط باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن