زندگیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

حال خوش خواندن در لیگ برتر فوتبال کشور؛ اهدای کتاب به بازیکنان تیم فوتبال پدیده و سایپا در حاشیه دیدار مشهد

کد خبر : 18566

اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی همزمان با بازی پدیده, صدرنشین لیگ برتر فوتبال با تیم سایپا از سری بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر به بازیکنان و تیم فنی دوتیم کتاب اهدا می کند.

به گزارش صبح مشهد، همزمان با بازی پدیده، صدرنشین لیگ برتر فوتبال با تیم سایپا از سری بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر اداره کل کتابخانه ها ی عمومی خراسان رضوی به بازیکنان و تیم فنی دو تیم کتاب اهدا می کند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: این برنامه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و در ایام میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود.
حجت السلام علی اکبر سبزیان، ادامه داد: ورزش و به ویژه فوتبال از جمله فعالیتهایی است که در حال حاضر طرفداران و بینندگان زیادی را به ویژه در بین نوجوانان و جوانان به خود جلب کرده است و استفاده از این ظرفیت برای ترویج و اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی موثر و ارزشمند خواهد بود.
وی ادامه داد: در حال حاضر نماینده استان در صدر جدول بازیها قرار دارد و طرفداران این تیم با شور و شوق به ورزشگاه می آیند و دیدن صحنه اهدای کتاب به بازیکنان خاطره ای خوب و تاثیرگذار را برای آنها ترسیم خواهد کرد.

شایان ذکر است بازی پدیده و سایپا روز یکشنبه چهارم آذرماه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن