اجتماعیاخبار مهم

گفتگو با یک کارآفرین موفق؛ مهدی درویش زاده: شناسایی نیاز بازار و اقدام بر اساس آن از رموز موفقیت و پیشرفت است

کد خبر : 18559

مهدی درویش زاده از جمله کارآفرینانى است که اگر کارآفرینى را در هر معنایى تعریف کنیم وى واجد آن است. اگر کارآفرینى به معنایی خوداتکایى باشد، سوابق این کارآفرین به خوبى بیانگر این مهم است. اگر کارآفرینی را در مفهوم اشتغالزایى تعبیر کنیم، ایده‌ها و همایش هایی که وى تاکنون اجرایى کرده براى بیش از ۵۰ نفر شغل ایجاد کرده است. کارآفرینى اگر به معناى نوآورى باشد تقریبا تمامى ایده‌های اجرایى شده وى در نوع خود بى نظیرند. کارآفرینى اگر به مفهوم ارزش‌آفرینی نیز باشد با نگاهى گذرا به سوابق وى به خوبى این مفهوم به ذهن متبادر مى شود.

به گزارش صبح مشهد، مهدی درویش زاده مدیر آکادمی ققنوس که یکی از فعالان حوزه بازار و کسب و کار است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آکادمی ققنوس که پخش لوازم آرایشی را بصورت مویرگى جهت سالن ها و آموزشگاه های آرایشگری دنبال می کند، با برگزاری همایش های آموزشی و دعوت از اساتید مجرب سعی دارد، هنر و مهارت بانوان آرایشگر را به روز و با ذائقه مشتری نزدیک نماید.
وی افزود: امروزه با پیشرفت شبکه های اجتماعی و ارتباطی و اطلاع مردم از جدیدترین متدهای روز آرایشی دنیا، سطح انتظار مشتریان سالن های خدماتی افزایش یافته و در نتیجه موجب عزیمت برخی مدیران واحدها به خارج از کشور و صرف هزینه های گزاف جهت فراگیری آموزش شده است.
این کارآفرین فعال با اشاره به حجم عظیم خروج ارز از کشور و نامناسب بودن آن در شرایط فعلی و تحریم ها افزود: واژه اقتصاد مقاومتی این جا متبلور می شود و بایستی با دعوت از اساتید مجرب بین المللی به کلان شهر مشهد که یکی از قطب های جمعیتی کشور و منطقه به شمار می رود، مانع از اتلاف زمان و هزینه های سنگین شد.
وی در توصیه ای به دوستان کارآفرین خود گفت: توصیه می‌کنم اولین کاری که لازم است دوستان انجام دهند، شناسایی بازار و اقدام بر اساس نیاز باشد. توصیه جدی دیگر من به کارآفرینان و کسانی که قصد دارند وارد این عرصه شوند این است که همواره یک دفترچه جیبى برای ثبت ایده‌ها و افکار نوآورانه‌ای که به ذهنشان خطور می‌کند همراه داشته باشند. با ثبت یک ایده در این دفترچه در حقیقت شما یک قطعه از یک پازل را به دست آورده‌اید که شما را برای به دست آوردن قطعه دیگر راهنمایی می‌کند،‌ این ایده در حقیقت شما را برای دستیابی به یک ایده اجرایی سوق می‌دهد. این را هم بگویم، قرار نیست که پازل شما در یک دوره زمانی مشخص تکمیل شود گاهی این زمان ۳ ماه و گاهی ۳ سال و یا بیشتر به طور می‌کشد.

همایش بزرگ گرامی داشت مقام بانوان آرایشگر در مشهد برگزار می شود

همچنین مشاور بازرگانی آکادمی ققنوس از برگزاری همایشی بزرگ به مناسبت گرامی داشت مقام و جایگاه بانوان آرایشگر در مشهد خبر داد.
سارا اسدی گفت: کلان شهر مشهد مقدس در دهم آذرماه میزبان ۴۰۰ نفر از بانوان آرایشگر دارای پروانه از سراسر استان خراسان رضوی می باشد.
وی افزود: همایش با حضور اعضای اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد و انجمن یاوران سلامت توس برگزار و در راستای افزایش سطح مهارت و ارتقای علمی، به همه شرکت کنندگان بلیت رایگان آموزش و کوپن تخفیف نیز اهدا می شود.
گفتنی است، این همایش به همت مدیریت آکادمی ققنوس آقای مهدی درویش زاده در سالن حاتمی واقع در خیابان فرامرز عباسی ۳ از ساعت ۹ الی ۱۳ برگزار می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن