زندگیورزشی

مهسا اسدی رئیس کمیته کراس فیت مشهد مطرح کرد: خراسان رضوی در رکینگ کشوری جزو اولین هاست/ بزرگ ترین کمپ کراس فیت شرق کشور در مشهد به بهره برداری می رسد

کد خبر : 18446

تخصصی ترین و مجهزترین کمپ کراس فیت بانوان کشور در مشهد مقدس به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش صبح مشهد، رئیس کمیته کراس فیت مشهد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب، افزود: در کنار آموزش و فعالیت های ورزشی، چکاپ سلامت پزشکی، مشاوره ورزشی و روان شناسی از جمله خدماتی است که در این کمپ به ورزشکاران ارائه می شود.
مهسا اسدی از تشکیل کمیته استعدادیابی هم خبر داد و گفت: خراسان رضوی جز اولین های کشور در ورزش کراس فیت بوده و ما استعداد های فراوانی در این زمینه شناسایی و هدایت کردیم.
وی که مسئولیت آموزش کراس فیت استان را هم به عهده دارد، ادامه داد: نگاه ما به این ورزش با محوریت سلامت شکل گرفته و شاید کراس فیت جز معدود رشته هایی است که با دربرگیری سنین مختلف، مورد اقبال قشرهای مختلف مردم قرار گرفته است.
مهسا اسدی که خود رییس کمیته ،مدرس ، داور و مربی این رشته ورزشی است، خاطر نشان ساخت: کراسفیت طی یکسال گذشته متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده و استقبال پرشور بانوان از برگزاری اولین مسابقات کراس فیت به میزبانی مشهد مقدس، خود مؤید همین نکته است.

وی ادامه داد: هم اکنون تیم خراسان رضوی خود را برای مسابقات کشوری آماده می کند و امیدواریم بتوانیم با درخشش ورزشکاران بااستعداد استان، نتایج خوبی را در سطح ملی به دست آوریم. وی همچنین از ایجاد کمیته ها و باشگاه های ورزشی با رویکرد کراس فیت در سطح شهرستان های نیشابور، سبزوار، قوچان و توجه ویژه به حاشیه شهر مشهد خبر داد.
مهسا اسدی به برگزاری مسابقات کراسفیت بانوان (برای اولین بار در کشور) به میزبانی مشهد در چندین دوره اشاره کرد و گفت: در این مسابقات تیم های قوچان و نیشابور موفق به اخذ مدال شدند.
وی همچنین به برگزاری مسابقات کراسفیت کودک برای اولین بار در کشور و همچنین ورزش صبحگاهی عمومی کراس فیت ویژه بانوان در پارک ملت مشهد هم اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: از همه ظرفیت های شهری، استانى و ملی برای رشد و توسعه این رشته ورزشی جذاب استفاده خواهیم کرد.
وی در پایان گفتگو از زحمات، تلاش ها و حمایت های جناب آقای سهراب آزاد رئیس کمیته کشوری کراس فیت که زیربنای ایجاد، توسعه و معرفی این رشته ورزشی در سطح ملی را بنا نهاده و همچنین جناب محمد اسدی رئیس کمیته کراسفیت استان تشکر و قدردانی نمود.
گفتنی است مهسا اسدی به عنوان یک ورزشکار جوان و نخبه متولد سال ۱۳۷۲ بوده که از ۱۵ سالگی فعالیت های ورزشی خود را با حمایت ویژه برادر بزرگ تر خویش، جناب محمد اسدی آغاز نموده است. وی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و از معدود داوران و مدرسان TRXو crossfit در سطح کشور بوده و مدیریت داخلی مجموعه باشگاه های یکان در سطح کلان شهر مشهد، به عهده وی می باشد.
تحریریه پایگاه خبری صبح مشهد برای این بانوی پرتلاش و خوش آتیه، آرزوی موفقیت و پیشرفت دارد.
مجموعه ورزشی بانوان یکان ۲ در بلوار فردوسی مشهد، نبش فردوسی ۲۰ واقع شده است.خوانندگان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در فضای مجازی به آدرس های ذیل مراجعه نمایند.

https://t.me/tandorosti_yekanclub

@MahsaAsadi_crossfit

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن