اجتماعی

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی؛ دیدار با خانواده شهدای مظلوم مرزبانی یک تکلیف است

کد خبر : 18475

سردار جان نثار در دیدار با خانواده شهید وحید حسین زاده در شهرستان قوچان گفت: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا بویژه شهدای مظلوم مرزبانی طی برنامه ریزی صورت گرفته در طول سال به دیدار خانواده های گرانقدر انها می‌رویم.
به گزارش صبح مشهد، فرمانده مرزبانی استان که به شهرستان قوچان جهت دیدار با خانواده شهید مرزبانی وحید حسین زاده رفته بود گفت: دیدار با خانواده شهدا یک تکلیف است و همواره به دیدار خانواده شهدا میرویم تا به آرامش برسیم و از آنها درس صبر و استقامت را بیاموزیم.

سردار جان نثار در ادامه تصریح کرد: شهید حسین زاده از جوانان مومن و انقلابی و پیروی ولایت فقیه بود که در آن شرایط سخت مقابل دشمنان نظام و اسلام تا اخرین نفس به همراه همرزمانش ایستاد و اجازه نداد دشمنان به اهداف خود دست یابند و امروز از این جوانان و دلاور مردان در مجموعه مرزبانی زیاد داریم.
فرمانده مرزبانی استان با اشاره به اینکه شهدای مرزبانی بعنوان مدافعان حریم و حرم هستند و این افتخار بزرگی برای ماست ، از خانواده شهید مرزبانی وحید حسین زاده تجلیل نمود.
حجت الاسلام رامیار ، رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان نیز در این دیدار با تاکید براینکه همواره بایستی یاد و نام شهدا زنده بماند ، گفت: در حال حاضر امنیت یکی از مهمترین عواملی است که در کشور وجود دارد و این به برکت خون شهدا و همرزمانشان است و بایستی قدردان انها و خانواده محترم آنها باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن