اخبار مهممشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

با معرفی نفرات برتر؛ مسابقات قرآن کارکنان تامین اجتماعی در مشهد پایان یافت/ جای خالی مدیر عامل فقید سازمان در مشهد الرضا ( ع )

کد خبر : 18478

مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان سازمان تامین اجتماعی روز پنجشنبه با معرفی نفرات برتر در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش صبح مشهد، در این دوره از مسابقات ۲۳۰ شرکت کننده شامل ۱۱۷ مرد و ۱۱۳ زن در رشته های قرائت، مفاهیم، ترتیل، حفظ هفت و ۱۴ جزء طی ۲ روز به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابتها سعید مرامی از تهران، محمود دیانی از اصفهان، علی رحیم زاده از اصفهان و سید مرتضی مرتضوی از قم به ترتیب در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ هفت جزء و حفظ ۱۴ جزء قرآن به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
در بخش مفاهیم نیز منصور سیفی از آذربایجان شرقی، عبدالله سهراب لو از زنجان، محمد حسن خدایی از اردبیل و مصطفی علایی از کردستان حائز حداکثر امتیاز شدند.
در بخش بانوان نیز مرضیه جلال الدین صالحی از خوزستان، سمیه خدایی از تهران، سعیده کردی یزدی از یزد و زینب خنسیر از استان بوشهر به ترتیب در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ هفت جزء و حفظ ۱۴ جزء قرآن عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
در بخش مفاهیم نیز فاطمه رخصتی از گیلان، الهه حاتم پور از اصفهان ، لیلا احسانی از مازندران و معصومه محمدی زاده از تهران بیشترین امتیازات را کسب کردند.

* مراسم پایانی تحت الشعاع فوت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی
در این مراسم دستیار مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با ابراز تاسف از وقوع سانحه رانندگی و فوت سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: قرار بود ایشان در مراسم پایانی مسابقات قرآن حضور داشته باشد که این حادثه رخ داد.
محمدرضا جعفریان افزود: ایشان در پاکدستی نمونه بود و علاوه بر اینکه خود در کمک به بیمه شدگان پیشقدم بود سایرین را نیز به این عمل نیک توصیه می کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن