اجتماعی

قرارگاه منطقه ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش بهترین قاریان قرآن را در سطح نیروی زمینی ارتش دارد

کد خبر : 18467

اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات منطقه ای قرآن کریم نزاجا ویژه کارکنان پایور و وظیفه به میزبانی قرارگاه منطقه ای شمال شرق در مشهد مقدس برگزار شد.
‌ به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق امیرسرتیپ٢ستاد رضا آذریان در اختتامیه این دوره از مسابقات گفت:‌ بدنه ارتش یک بدنه مومن و مقتدر اسلامی است و نقش سازمان مقدس عقیدتی سیاسی در شکوفایی کارکنان پایور و وظیفه در راستای دین و سیاست و آمادگی نظامی بسیار مهم و موثر است.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق گفت:‌ برگزاری مسابقات قرآن کریم منطقه شمال شرق در جوار بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا از امتیازات ویژه شهر مشهد است و این یگان بهترین قاریان قرآن را در سطح نیروی زمینی ارتش کشور دارد.
در ادامه این مراسم سرگردکشتگر مسئول دارالقرآن اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت:ارتش افتخار اجرای بیش از ۱۱۵ نهاد قرآنی را در سطح کشور دارد که تا پایان سال جاری پنجاه موسسه قرآنی دیگر نیز افتتاح می گردد.
وی افزود: ‌دراین دوره از مسابقات ۱۵۰ نفرشرکت کننده از یگان های قرارگاه منطقه ای شمال و شمالشرق در مشهد مقدس حضور دارند.
شایان ذکر است که نفرات برتر به مرحله بعدی مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی ارتش که در آذرماه سال جاری در استان اردبیل برگزار می شود راه پیدا کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن