اجتماعی

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد

کد خبر : 18338

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای روزانه و شبانه هوا در این استان از روزهای نخست هفته آتی روند افزایشی خواهد داشت.

به گزارش صبح مشهد، مرتضی اثمری در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: روند افزایش دمای روزانه هوا از فردا ۱۲ آبان و دمای شبانه از روز دوشنبه آتی ۱۴ همین ماه آغاز خواهد شد. طی دیشب تا صبح امروز کمینه دمای هوا در اغلب نقاط خراسان رضوی به ویژه نیمه شمالی آن به زیر صفر کاهش یافته بود.
وی بیشینه دمای امروز هوای مشهد را ۱۰ درجه سلسیوس اعلام و بیان کرد: بیشینه دمای هوای این شهر تا روز دوشنبه هفته آتی به ۱۶ درجه افزایش می یابد. کمینه دمای هوای مشهد نیز از فردا شنبه تا دوشنبه شب بین یک تا دو درجه زیر صفر در نوسان هواهد بود.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین گفت: بارشهای پراکنده برف در ارتفاعات، وزش به نسبت شدید باد، پدیده مه و کاهش دید افقی برای روزهای پیش روی در سطح این استان پیش بینی شده است.
ریوش در شهرستان کاشمر با کمینه دمای سه درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای ۱۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت از تایباد با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن