ورزشی

دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خبرداد؛ حضور۳۰۰ نونهال درمسابقات استعدادیابی جودوی خراسان رضوی

کد خبر : 18364

دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از برگزاری نخستین دوره مسابقات جودو المپیاد استعدادیابی نونهالان استان در مشهد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی، محمدجواد سرمدی با بیان این خبر گفت: این رقابتها با همت کمیته استعدادیابی هیات و با حضور ۳۰۰ ورزشکار در قالب ۱۷ تیم و ۱۲ وزن در سالن ورزشی مهران مشهد برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات ودر بخش تیمی این مسابقات تیم جودو نونهالان شهید چدانی مشهد با ۳طلا، ۲ نقره و ۵ برنز به مقام قهرمان رسید، تیم قوچان به ۳طلاو یک برنز دوم شد و چناران با ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز به مقام سوم استان رسید.
دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: در بخش انفرادی رقابتهای المپیاد استعدادیابی جودو استان نیزمحمدطاها شعبانی شاد، امین آغشته، امین نظری، علی تقی زاده، امیرحسین حسینی و امیرمحمد شیری’ در اوزان ۲۴- تا -۴۲ کیلوگرم به مقام اول رسیدند.
وی بیان کرد:: حسین بخشی، پوریا خسروی، امیرحسین گرمابی، سینا عظیمی، ابوالفضل صداقت و امین واله نیز در وزن های ۴۶- تا ۶۶+ کیلوگرم این مسابقات مقام نخست را از آن خود کردند.
سرمدی ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات با نظر کمیته فنی به مسابقات استعدادیابی نونهالان کشورکه اول تا پنجم آذر در یزد برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن