اخبار مهمشهری

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری در نشست خبری برنامه های آخر صفر تاکید کرد: شهرداری به جای تصدی گری دنبال تسهیل گری است

کد خبر : 18222

تصدیگری شهرداری مشهد برای دهه آخر ماه صفر کاهش می یابد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: مردمی بودن و افزایش مشارکت مردمی مهمترین رویکرد شهرداری در برنامه های دهه پایانی صفر است لذا تصدیگری شهرداری مشهد در برنامه های فرهنگی امسال کاهش می یابد.

هادی بختیاری روز سه شنبه در نشست خبری تشریح برنامه های دهه آخر صفر در مشهد افزود: در حوزه فرهنگی تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت سمنها، مردم و هیاتهای مذهبی است زیرا باید فعالیت در حوزه فرهنگی مردمی باشد. هر کجا وظیفه ای داشته باشیم انجام می دهیم اما مشارکت مردم در برنامه های فرهنگی دهه پایان صفر اولویت است.

کاهش ۳۰ درصدی تصدیگری شهرداری 
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد نیز در این نشست گفت: در اقدامات مربوط به دهه آخر صفر امسال تصدیگری شهرداری مشهد به میزان ۳۰ درصد کاهش می یابد.
نرگس شالچیان افزود: افزایش مشارکت مردمی و برندسازی رویداد دهه پایانی صفر به عنوان ترویج فرهنگ میزبانی از رویکردهای شهرداری مشهد است. شهرداری نباید تصدیگری کند باید تسهیلگری داشته باشد.
وی ادامه داد: در ایام دهه آخر صفر امسال شش ایستگاه استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد و ۱۸ ایستگاه حمایتی نیز در سطح این شهر فعال می شود.
پارسال ۴۰۰ هزار نفر زائر پیاده و سه و نیم میلیون نفر زائر غیرپیاده در دهه پایان صفر وارد مشهد شدند و امسال پیش بینی می شود این رقم افزایش یابد .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن