اخبار مهماستانیورزشی

در دومین روز از هفته تربیت بدنی و سلامت؛ هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون کشور در مشهد مقدس برگزار شد

کد خبر : 18149

تجلی تعاون در ورزش و ترویج سلامتی و شادابی بین همکاران و استعدادیابی از اهداف برگزاری المپیاد های ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون کشور است.

به میزبانی شایسته سرپرستی امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان رضوی وحمید رضا محمدی رئیس تربیت بدنی کارگران خراسان رضوی، هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون کشور در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش صبح مشهد، مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان رضوی در حاشیه برگزاری مسابقات در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این المپیاد فرهنگی ورزشی، ۶۰۰ ورزشکار در قالب ۳۱ کاروان از سراسر کشور در مشهد حضور دارند. احمد محمدی افزود: ورزشکاران در قالب ۴۸ تیم ورزشی و ۱۸۶ ورزش انفرادی در رشته هایی همچون طناب کشی، فوتسال، والیبال، فوتسال، بدمینتون و تنیس روی میز به رقابت مشغول هستند.
وی ادامه داد: مسابقات در ۳ سالن شهید بهشتی، جهاد دانشگاهی و کارگران مشهد مقدس از ۲۲ مهرماه برگزار و تا اول آبان ماه ادامه خواهد داشت.
مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان رضوی هدف از برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی را ایجاد شور و نشاط بین کارکنان و ترویج سلامت و تندرستی در قالب ورزش دانست و افزود: امروز در بین ۱۶ رشته ورزشی، طناب کشی را انتخاب کردیم که ورزش بومی و مهیجى به شمار می رود.
وی تاکید کرد: از ابتدای تاسیس بانک توسعه تعاون در سال ۱۳۸۸ به دنبال توسعه ورزش بویژه المپیاد ها بودیم و هدف مطلوب ما مبنی بر جذب تعداد ورزشکاران بیشتری به مسابقات می باشد، چرا که معتقدیم ورزش، سلامتی جسم و روان را توأمان به همراه دارد.
وی ادامه داد: خراسان رضوی به عنوان یکی از شرکت کنندگان در مسابقات، حضور فعالی دارد و در بین همکاران ما، قهرمانانی در سطح ملی و لیگ برتر داریم که در مسابقات تنیس، فوتسال و شطرنج صاحب نام و مطرح هستند. به عنوان مثال، معاون اداره رفاه امور شعب استان، مربی بدن ساز یکی از تیم های رزمی در سطح کشور هستند.
محمدی همچنین از مسابقات بین بانکی کشور هم سخن گفت و افزود: نفرات برتر المپیاد های فرهنگی ورزشی در مسابقات بین بانکی کشور هم حضور خواهند داشت.
وی در خصوص برنامه های بانک برای خانواده های پرسنل هم گفت: همایش های پیاده روی و کوه پیمایی جهت خانواده ها برگزار شده و البته به دنبال توسعه بیشتر آن هستیم.
گفتنی است، بانک توسعه تعاون خراسان رضوی دارای ۱۸ شعبه و ۵ باجه در استان بوده که ۶ شعبه آن در کلان شهر مشهد مقدس فعالیت دارد. این بانک وزین همچنین توانسته است ۴۶۰ میلیارد ریال در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و در مرحله اول، پرداخت نماید.

ورزشکاران خراسان رضوی در رتبه ممتاز کشوری شعب بانک توسعه تعاون قرار دارند

تصور نمی کردیم در خراسان رضوی، این تعداد ورزشکار در بین شعب بانک توسعه تعاون داشته باشیم. این مطلب را سرپرست تربیت بدنی بانک توسعه تعاون کشور در گفتگو با خبرنگار ما مطرح کرد و افزود: الحمدلله سطح مسابقات بسیار خوب و خوشحالیم، هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون کشور را در مشهد مقدس برگزار می کنیم.
داوود دارابی ضمن تشکر از میزبانی شایسته مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان رضوی در خصوص جایگاه این استان نسبت به تراز کشوری گفت: خراسان رضوی رتبه ممتازی در بین امور شعب کشور دارد و حضور و استقبال این تعداد ورزشکار موجب تعجب و حیرت ما گردید.
وی ادامه داد: با استعداد یابی که از فرآیند برگزاری این مسابقات انجام می شود، نفرات برتر در قالب یک اردوی آموزشی برای مسابقات شبکه بانکی کشور که احتمالا آبان ماه سال جاری در چابکسر برگزار می شود، حضور خواهند داشت.
حمید رضا محمدی رئیس تربیت بدنی کارگران خراسان رضوی هم در گفتگو با خبرنگار ما، سطح مسابقات را در حد کارمندی، خوب ارزیابى نمود و افزود: با توجه به کم تحرکی کارمندان شبکه بانکی و نیاز مبرم آنان به ورزش و همچنین بنا به درخواست بانک توسعه تعاون که همکار مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به شمار می رود، مجموعه ورزشی کارگران مشهد، میزبانی این مسابقات را پذیرفت و امیدوارم شاهد نتایج خوبی در رقابت ها باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن