اخبار مهمورزشی

به همت کمیته پاور لیفتینگ هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی و با حمایت مالی باشگاه طلعتیان؛ مسابقات تک حرکت لیفت جام قدردانی از زحمات مهندس مهدی بکائیان در مشهد برگزار شد

کد خبر : 18163

حضور ورزشکاران خراسانی قهرمان در رده ملی و جهانی، یکی از افتخارات کمیته پاورلیفتینگ هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان است که مهندس بکائیان زحمات زیادی برای آن مبذول نمودند.

مسابقات تک حرکت لیفت ( بدون لوازم ) جام قدردانی از زحمات ریاست هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی ( مهندس مهدی بکائیان ) به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد. به گزارش صبح مشهد، در این دوره از مسابقات که در رشته تک حرکت لیفت با حضور ۱۱ تیم از سراسر استان برگزار شد، ۱۹۲ ورزشکار در ۴ رده سنی نوجوان، جوانان، بزرگسالان و پیش کسوتان به رقابت پرداختند.
مهندس مهدی بکائیان در گفتگو با خبرنگار ما با مقایسه شرایط گذشته و امروز باشگاه ها و علاقه مندان به ورزش بدنسازی و پرورش اندام گفت: الحمدلله کیفیت خدمات و زیر ساخت های مورد نیاز این ورزش، بهبود زیادی یافته و جایگاه خود را پیدا کرده است.
وی افزود: در گذشته ما فضاهای محدود و زیر زمینی داشتیم که به هیچ عنوان در شأن ورزشکاران نبود ولی به جرأت اعلام میکنم، هیأت خراسان رضوی از بهترین های کشور به شمار می رود و در مجمع اخیر که در تهران برگزار شد، همه رؤسای هیأت های بدنسازی به افزایش رنکینگ استان اذعان نمودند.
بکائیان ادامه داد: در حال حاضر ۱۸۵۰ باشگاه در خراسان رضوی داریم که بعد از تهران، بیشترین تعداد باشگاه ها و ورزشکاران متعلق به هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی می باشد.
وی با بیان این که، ما شعار نمی دهیم و برای بچه ها ارزش زیادی قائل هستیم افزود: ایجاد انگیزه و امید در جوانان را از وظایف خود می دیدم و فضاسازی مطلوب، توسعه باشگاه های با کیفیت مناسب و برگزاری مسابقات در مکان های آبرومند را همیشه دنبال می کردم.

مهندس مهدی بکائیان به هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان، آبرو و اعتبار بیشتری دادند

محمدپور ،رئیس کمیته پاورلیفتینگ هیأت استان هم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به ۳ سال زحمات و تلاش های مهندس مهدی بکائیان گفت: افزایش سطح کیفی و ارتقای جایگاه هیأت استان در رده کشوری، حاصل زحمات و مدیریت مدبرانه ایشان بوده که هم اکنون ما در ۴ رشته پرورش اندام و زیر شاخه های آن، پاورلیفتینگ، مچ و قوی ترین مردان دارای ورزشکاران و قهرمانان شاخص و برجسته ای هستیم، لذا تصمیم گرفتیم با برگزاری مسابقه ای در سطح استان، قدرشناسی در خور بضاعت از زحمات مهندس بکاییان را داشته باشیم.
بهزاد محمد پور در ادامه به حضور ورزشکاران و قهرمانان بومی استان همچون سعید حمیدی، علی خسروی،حمید عباس شهری،علی سرخی،عبدالصمد مصطفایی،احسان رنجبر،تبریزیان،مهربان و بسیاری از قهرمانان دیگر بومی استان در رده ملی و آسیایی اشاره کرد و افزود: پاورلیفتینگ در ۳ زیر شاخه تک حرکت پرس، تک حرکت لیفت و اسکات علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده که در این زمینه استعدادیابی لازم هم انجام می شود.
وی از زحمات استاد یوسف طلعتیان دبیر زحمتکش و پرتوان کمیته پاورلیفتینگ هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی و مالک باشگاه طلعتیان بابت حمایت و اسپانسرى کل مسابقات و رویدادهای ورزشی کمیته در سال ۱۳۹۷ یاد و قدردانی ویژه ای نمود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. ممنون از لطف خبرنگار محترم
    باشگاه ورزشی طلعتیان و تیم ورزشی طلعتیان وکادر اجرایی با سابقه ۲۰سال کار و اجرای مسابقات و اسپانسر مسابقات پاور لیفتینگ خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن