استانیزندگیورزشی

در نشست خبری مسابقه پدیده و فولاد مطرح شد؛ دیدار با تیم فولاد بازی سختی است/ بازی مقابل پدیده مشهد زیبا خواهد بود

کد خبر : 18130

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: بازی فردا با تیم فوتبال فولاد خوزستان برای تیم پدیده بازی سخت و در عین حال مهمی است.

به گزارش صبح مشهد، یحیی گل محمدی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمهای لیگ برتری پدیده مشهد و فولاد خوزستان در مشهد افزود: برای ما کسب سه امتیاز این بازی بسیار حائز اهمیت است زیرا می‌خواهیم جایگاهمان را تثبیت کنیم و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.
وی ادامه داد: دو تیم فوتبال پدیده مشهد و فولاد خوزستان در جام حذفی دیدار کرده اند لذا شناخت خوبی از یکدیگر دارند. طی دو هفته فاصله بین مسابقه جام حذفی و لیگ برتر نیز دو تیم فرصت داشته اند روی اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود کار کنند.
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: محروم یا مصدوم بودن بازیکنان فولاد به معنای انجام بازی راحت با آن تیم نیست. فولاد مهره‌های زیادی دارد و هزینه‌ های زیادی هم کرده است. به نظرم یکی از تیمهای پرمهره لیگ برتر به شمار می‌آید و فکر نمی‌ کنم با محروم بودن یکی دو بازیکن این تیم دچار مشکل شود.
وی در ادامه همچنین اظهار داشت: دغدغه‌های مالی تیم پدیده همچنان وجود دارد و هنوز حل نشده است. امیدوارم برای بازی فردا این دغدغه‌ها فراموش شود تا بتوان یک بازی خوب برای مردم مشهد و هواداران انجام داد.
گل محمدی به بدهیهای باشگاه پدیده اشاره و بیان کرد: فکر می‌کنم اگر تا یکی دو روز دیگر ۲۰ هزار دلار پرداخت نشود شش امتیاز از باشگاه کسر شود. این موضوع باید دغدغه مسئولان شهر مشهد باشد چون ما هر چه در توانمان بوده انجام داده‌ ایم.

بازی مقابل پدیده مشهد زیبا خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان هم گفت: با توجه به بازی ۲ هفته پیش با تیم پدیده مشهد پیش بینی می کنم بازی فردا (پنجشنبه) با این تیم زیبا باشد.

ایلی اِستن افزود: ۲ هفته پیش در این شهر شاهد ۱۲۰ دقیقه بازی پر هیجان بودیم و گلهای بسیار رد و بدل شد و خوشحالم که دوباره در مشهد هستیم و مقابل تیم پدیده باید به میدان برویم.
وی اظهار داشت: فردا ۲ بازیکن ‘بیت ‌سعید’ و ‘سیلوا تارتا’ را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم و ‘ایوب والی’ و ‘صابر حردانی’ هم مصدوم هستند.
وی گفت: این ۲ هفته را پشت سر گذاشتیم و تغییرات در تیم ما مشهود بود و امیدواریم فردا بهتر باشیم و به برد برسیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: در بازی قبل اشتباهات بسیار چه از سوی داور و چه از سوی بازیکنان تیم فولاد رخ داد که امید است این اشتباهات فردا کمتر شود.
دیدار تیم های پدیده مشهد و فولاد خوزستان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آغاز می ‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن