زندگیورزشی

به همت هیأت دوچرخه سواری شهرستان طرقبه شاندیز: همایش دوچرخه سواری عمومی در شهر طرقبه برگزار می شود

کد خبر : 17998

اولین همایش دوچرخه سواری عمومی شهرستان طرقبه شاندیز به همت هیأت دوچرخه سواری این شهرستان در شهر طرقبه برگزار می شود.

به گزارش صبح مشهد، رئیس هیأت دوچرخه سواری شهرستان طرقبه شاندیز ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ساختمان شماره ۲ شهرداری طرقبه برگزار شد با اعلام این خبر گفت: این همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حمایت شهرداری طرقبه برگزار و شرکت کنندگان مسیر ۳ کیلومتری میدان امام خمینی تا محله عنبران را رکاب خواهند زد.
داوود رجب زاده افزود: ۱۰ دستگاه دوچرخه دنده ای، ۱۰ عدد کارت هدیه ۲ میلیون ریالی و تعدادی لوازم ورزشی از جمله هدایای ارزنده ای است که به قید قرعه و در پایان مراسم به برندگان اهدا خواهد شد.
وی همچنین از استعدادیابی علاقه مندان به ورزش دوچرخه سواری در این همایش هم خبر داد و گفت: جهت شناسایی دوچرخه سواران و دوستداران این رشته مهیج ورزشی با مدارس شهرستان مکاتبه شده است.
گفتنی است، اولین همایش دوچرخه سواری عمومی شهرستان طرقبه شاندیز با مشارکت شورای اسلامی و شهرداری طرقبه، پلیس راهور شهرستان و هیأت دوچرخه سواری روز جمعه ۲۰ مهر ماه راس ساعت ۷ صبح برگزار خواهد شد.
طرقبه منطقه کوهستانی زیبا دارای باغ‌ها و پارک‌های زیادی است و به داشتن تپه‌های زیبا و شب‌های خنک در تابستان مشهور می‌باشد که در جوار کلان شهر مشهد رکورد سالانه تردد ۳۰ میلیون خودرو را ثبت کرده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن