اجتماعیاخبار مهم

مدیرکل امور اداری سازمان تأمین ‌اجتماعی خراسان رضوی تشریح کرد: نحوه دریافت کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

کد خبر : 17995

مدیرکل امور اداری سازمان تأمین ‌اجتماعی از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های استخدامی متمرکز و دفتر فنی و مهندسی این سازمان در تاریخ بیستم مهر سال جاری خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی ،سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: متقاضیان واجد شرایط شرکت در آزمون های استخدامی متمرکز و دفتر فنی و مهندسی که موفق به ثبت نام شده اند، می توانند از روز سه شنبه مورخ ٩٧/٧/١٧ لغایت پنج شنبه مورخ ٩٧/٧/١٩ جهت دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.Tamin.ir و همچنین سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.
وی افزود: برای شرکت در جلسه آزمون مذکور همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است.
حسینی آذرنوشان اظهار داشت: آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی صبح روز جمعه مورخ ٩٧/٧/٢٠ بصورت همزمان در مراکز استانهای سراسر کشور و آزمون دفتر فنی و مهندسی عصر همان روز در شهر تهران برگزار خواهد شد. اطلاعات دقیق مربوط به زمان و محل برگزاری آزمون های یاد شده نیز برروی کارت ورود به جلسه داوطلبان درج گردیده است.
وی ادامه داد: همراه داشتن تلفن همراه در جلسه آزمون ممنوع بوده و به داوطلبان توصیه می شود از آوردن کیف و سایر لوازم غیر ضروری به حوزه های امتحانی خودداری بعمل آورند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن