اخبار مهماقتصادی

۱۶ هزار لیتر روغن خوراکی از امروز در مشهد توزیع می شود

کد خبر : 17971

توزیع ارزان روغن های گران

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت : توزیع روغن های احتکاری از امروز در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر شامل اتما، شهرداری، رفاه و تعاونی مصرف کارکنان دولت آغاز می شود .
مهدی مقدسی در گفت و گو با خراسان رضوی افزود: با بالا رفتن تب خرید در بازار و افزایش غیر واقعی قیمت دلار برخی افراد اقدام به احتکار اقلام خوراکی در بازار کردند که سازمان صمت با حمایت ویژه  دادستانی و تعزیرات وارد عمل شد .
وی ادامه داد: حدود ۱۶ هزار لیتر روغن مایع طی روز گذشته به دلیل گران فروشی از چهار واحد عمده فروشی بازار مصلی کشف و ضبط شد و توزیع آن به قیمت مصوب از امروز در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر به قیمت روغن مایع ۱۶ کیلویی طبق مصوبه رسمی ۹۰ هزار و ۳۰۰ تومان و  قیمت روغن ۵ کیلویی نیمه جامد هم به قیمت ۲۹ هزار و ۹۵۰ تومان درفروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود .
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: همچنین  بر اساس حکم صادر شده دو هزار و ۴۲ حلب روغن نباتی ۱۶ کیلوگرمی و سه هزار و ۱۸۰ قوطی روغن پنج لیتری به ارزش سه میلیارد و ۴۵۱ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال، که در هفته های قبل کشف شده بود از اواخر هفته قبل با قیمت مصوب  در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر  در حال توزیع است .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن