اجتماعی

در هفته آتش نشانی و ایمنی؛ از ۷۰ آتش نشان حامی کودکان یتیم درخراسان رضوی تقدیر شد

کد خبر : 17921

اکنون ۷۰ آتش نشان خیر، حمایت مالی از ۷۰ کودک یتیم و محسنین را درسطح استان خراسان رضوی عهده دار هستند.
از حامیان نیکوکار آتش نشان همزمان با قرار داشتن در هفته آتش نشانی و ایمنی تقدیر شد.
به گزارش صبح مشهد، حسن اسلامی، رئیس اداره اکرام ایتام خراسان رضوی گفت: در استان ۱۱ هزار و ۳۸۲ یتیم و ۹ هزار و ۴۴۷ کودک نیازمند طرح محسنین از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند که حمایت های مالی و غیر نقدی حامیان نیکوکار به صورت مستقیم به حساب فرزندان واریز می شود.
وی بیان کرد: اکنون ۴۱ هزار و ۹۸۹ نیکوکار در طرح اکرام، ۱۵ هزار و ۵۳۰ نیکوکار در طرح محسنین و ۶۵۳ نیکوکار به صورت مشترک از هر دو طرح حمایت می کنند.
اسلامی به جذب حامی و استقرار پایگاه های طرح اکرام ایتام و محسنین در سطح معابر، دستگاه ها و نهادهای دولتی و خصوصی استان اشاره کرد و گفت: ۷۰ نفر از حامیان نیکوکار از کارکنان آتش نشان هستند که در کنار ارائه خدمت به شهروندان با پرداخت کمک های نقدی و غیر نقدی از ایتام و کودکان نیازمند طرح محسنین حمایت می کنند.
رئیس اداره اکرام ایتام خراسان رضوی به همکاری آتش نشانان از سال ۹۴ با کمیته امداد استان اشاره و بیان کرد: ۷۰ آتش نشان از ۸۰ فرزند یتیم و محسنین حمایت می کنند که در مجموع ماهیانه چهار میلیون تومان به صورت نقدی به حساب آنها واریز می شود.
اسلامی تصریح کرد: اکنون ۴۶۷ فرزند محسنین فاقد حامی است که نیکوکاران را به مشارکت فرا می خوانیم.
شایسته ذکر است: نیکوکاران می‌توانند برای حمایت از طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به سایت emdad.ir و یا حضوری به دفاتر کمیته امداد در سطح استان مراجعه کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن