اجتماعیزندگی

عضو هیأت علمی دانشگاه خیام و کاندیدای انتخابات نظام مهندسی خواستار شد؛ معاونت پژوهش و کار گروه مهندسین جوان ایجاد شود/ ارتقای سطح کیفی بر توسعه کمی ارجحیت دارد!

کد خبر : 17821

جایگزینی مدیریت سازمانی پایدار به جای مدیریت انبوه و لزوم برجسته سازی مدیریت مشارکتی و تاسیس معاونت پژوهش در کنار حوزه آموزش، می تواند سطح و جایگاه سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی را ارتقأ بخشد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان به مثابه خانه خانواده بزرگ مهندسین به شمار می رود و نباید نسبت به مسائل آن بی تفاوت بود. به گزارش صبح مشهد، عضو هیأت علمی دانشگاه خیام در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که دور شدن از مباحث تکنولوژیکی و روزآمدى در حوزه ساختمان، خطری است که جامعه را نسبت به عواقب جبران ناپذیر آن، تهدید می کند، افزود: باید با اتخاذ سیاست ها و راهبردهایی به ارتقای سطح کیفی خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی که همان توسعه کیفی ساخت و ساز جامعه است، کمک کرد.
مهندس مزدا نوبرى ادامه داد: بایستی با حذف واسطه گری و جایگزینی مدیریت سازمانی پایدار به جای مدیریت انبوه و برجسته سازی مدیریت مشارکتی، توسعه کمی را هم راستا با خدمات کیفی پیش برد.
کاندیدای کد ۱۱۷۸ هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، خاطر نشان ساخت: هم اکنون بیش از ۷۰ درصد اعضای سازمان را مهندسین جوان تشکیل می دهند که متاسفانه نقش این ظرفیت عظیم مغفول مانده و ما امیدواریم با تشکیل کار گروه ویژه مهندسین جوان و توجه به مسائل مختلف آنان از ابتدای ورود به دانشگاه تا آزمون ورودی نظام و حتی مرتبه شغلی، به آنان برای نیل به جایگاه واقعی شان و در حقیقت کمک به کارآمدی سازمان نقش موثری برداریم.
مهندس مزدا نوبرى به شعار ائتلاف انتخاب هشتم که به لزوم رعایت شأن و حیثیت جایگاه مهندسین تاکید دارد، اشاره ای هم نمود و خاطر نشان ساخت: ما معتقدیم قانون منع به کارگیری بازنشستگان که به خوبی به دنبال استفاده از ظرفیت های نوین و استعدادهای بالقوه به ویژه در جوانان و میان سالان هست، باید در بدنه اجرایی سازمان نظام مهندسی هم دنبال و رعایت شود و از حضور پیش کسوتان به عنوان مشاور نهایت استفاده را برد.
وی گریزی هم به شهرستان های استان داشت و با ابراز تأسف از تصدی گرایی تصمیم گیری ها در مرکز استان بویژه مشهد، خواستار تشکیل اتاق شهرستان ها در ذیل سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، برای رسیدگی بهتر به مسائل شهرهای دور از مرکز استان شد.
گفتنی است، استاد مزدا نوبرى از مهندسین خوش نام و باسابقه استان، عضو هیات علمی دانشگاه خیام است که با کد ۱۱۷۸ در رشته معماری و همچنین در قالب ائتلاف انتخاب هشتم، کاندیدای هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی شده است.
تحریریه پایگاه خبری صبح مشهد برای وی آرزوی موفقیت دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن