اجتماعی

مهندس فتاح در سفر به شهرستان قوچان خبر داد: اختصاص اعتبار ویژه به بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد

کد خبر : 17832

برای حمایت بیشتر از بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد با همکاری دولت اعتبارات ویژه اختصاص‌یافته است.

رئیس کمیته امداد در سفر به قوچان علاوه بر حضور در شورای اداری این شهرستان با تعدادی از خانوار تحت حمایت این نهاد دیدار کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با اشاره به افزایش مراجعات به این نهاد برای دریافت کمک گفت: زمینه ورود افراد جدید به چرخه حمایتی این نهاد مطابق با ضوابط فراهم‌شده است به‌طوری‌که تا پایان مهرماه هیچ پشت نوبتی نخواهد ماند.

وی از صفر شدن صف پرداخت تسهیلات کارگشایی و جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت تا پایان ماه جاری خبر داد و اعلام کرد: با همکاری دولت برای حمایت بیشتر از بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت اعتبارات ویژه اختصاص‌یافته است.

فتاح با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصاد گفت: با هدف مدیریت نقدینگی و جلوگیری از تورم به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد سبد کالا داده می شود. متأسفانه دهک‌های نخست و دوم بیشترین ضربه را در فشارهای اقتصادی متحمل می‌شوند. باید از پیشروی این وضع جلوگیری کرد.

وی با اعلام اینکه در شرایط کنونی مسئولان باید انقلابی عمل کنند تاکید کرد: کمیته امداد اداره نیست و باید در آن به روی مراجعات باز باشد.در واقع حساس‌ترین و مهم‌ترین کار در این مقطع زمانی گره‌گشایی از کار مردم همراه با اخلاق خوب و حفظ کرامت آن‌هاست.

رئیس کمیته امداد با بیان این که در شرایط سخت اقتصادی دولت و مجلس شورای اسلامی باید پاسخگو باشند گفت: مشکلات کشور قابل‌ حل است. با وجود سلایق سیاسی متفاوت، در شرایط فعلی بیش از هر چیزی به وحدت رویه نیاز است.

فتاح با تاکید بر اینکه همه باید به دولت کمک کنند افزود: البته دولت نیز باید گوش شنوا داشته باشد تا بتواند در چنین وضعیتی تصمیمات درست بگیرد و در افراد ناکارآمد را از مسند خود برکنار کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن