اجتماعیاستانیزندگی

مدیر کل راه و شهرسازی: انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی با حضور حداکثری اعضاء برگزار شود

کد خبر : 17794

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان با شور نشاط و حضور حداکثری اعضای محترم سازمان در مشهد و ۱۱شهرستان استان برگزار شود.

به گزارش صبح مشهد، دکتر محمدرضا اخوان عبداللهیان در نشست مشترک دستگاه نظارت و مجموعه هیئت اجرایی انتخابات و روسای ادارات راه و شهرسازی خراسان رضوی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: انتخابات هیات مدیره سازمان از سلامت نسبی و بدون تنش برگزار شود.

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات هیات مدیره سازمان خطاب به روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان های استان اظهار داشت:شما نماینده دستگاه نظارت در شهرستان خود هستید، با همدلی در کنار هیئت اجرایی بستر مناسب را برای حضور حداکثری مهندسین در پای صندوق‌های رأی فراهم آورید.

در ادامه این جلسه رئیس هیئت اجرایی انتخابات هم گفت: در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ۹۳ نفر کاندیدا پس از طی مراحل قانونی مورد تأیید دستگاه نظارت قرار گرفتند، که از این عده ۱۵ نفر اصلی و ۷ علی البدل برای یک دوره سه ساله انتخاب می‌شوند.

مهندس سعید حسین پور مراحل اجرایی انتخابات و فرآیند رأی‌گیری و احراز هویت مهندسین در پای صندوق‌های رأی را تشریح کرد و افزود: انتخابات به صورت نیمه مکانیزه و با روش آسان و روان و صیانت از آرای مهندسین، سالم و قانونمند برگزار می شود.

وی تصریح کرد: انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، مشهد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی و در شهرستان ها در ادارات راه شهرسازی تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، خواف، سبزوار، کاشمر، گناباد، نیشابور و در ادارات بنیاد مسکن قوچان، درگز و سرخس در روز هشتم ماه جاری برگزار خواهد شد.

در این جلسه مدیران بخش انفورماتیک، نرم افزار و سخت افزار، طراحی سیستم نیمه مکانیره ثبت نام و رای گیری انتخابات را برای هیات اجرایی فرعی و روسای ادارات شهرستان تشریح کردند.

شایان ذکر است؛ سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی هم اینک بیش از ۳۷هزار عضو مهندس در ۷ رشته ساختمانی و ۲۳ دفتر نمایندگی در استان دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن