اجتماعیاخبار مهم

با تلاش دلاورانه مرزبانان استان رقم خورد؛ هلاکت دو قاچاقچى و کشف مواد مخدر در مرزهاى خراسان رضوى

کد خبر : 17751

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۲۶ کیلو گرم مواد مخدر و هلاکت ۲ قاچاقچی خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سردار “ماشاالله جان نثار ” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت:در راستای برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از ورود مواد مخدر به داخل کشور مرزبانان هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی از ورود یک گروه قاچاقچی مواد مخدر بداخل کشور جلوگیری کردند.
سردار ” جان نثار ” افزود: مرزبانان این فرماندهى مستقر در نقطه صفر مرزی  با گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر درگیر و موفق شدند ۲ نفر از انها را به هلاکت رسانده و مابقی آنها با استفاده از تاریکی شب به آن سوی مرز متواری شدند .
وی در تکمیل این خبر افزود: مرزداران هنگ مرزی تایباد هنگام پاکسازی محل درگیری ،موفق شدند ۲۶ کیلو و۵۰۰ گرم  مواد مخدر از نوع تریاک را کشف نمایند.
سردار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی  در پایان به تمام قاچاقچیان مواد مخدر این نکته را یادآورشد که : مرزداران و مرزبانان این استان، در تمام طول شبانه روز ، در جهت برقراری نظم و امنیت و حراست و حفاظت از مرزها غفلت نمی کنند و نخواهند گذاشت که هیچ یک از قاچاقچیان نقشه شوم خود را در مرزهای این استان  عملى نماید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن