اجتماعی

مشهد گرم‌تر می‌شود

کد خبر : 17630

هواشناسی خراسان رضوی برای روزهای آینده در سطح استان و شهرستان مشهد وزش باد و افزایش دمای هوا پیش‌بینی کرده است.

به گزارش صبح مشهد، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره امروز طی ساعات بعدازظهر علاوه بر وزش باد و گردوخاک برای مناطقی به ویژه نواحی کوهستانی شمال غرب استان، نشان‌دهنده افزایش موقت ابر نیز است. ضمن این که از فردا به تدریج بر شدت وزش باد افزوده خواهد شد. هم‌چنین امروز در مناطقی از نوار شمالی بیشینه دمای هوا کاهش یافته که فردا این وضعیت برای اغلب مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس، آسمان نواحی شمالی، مراکزی و جنوبی استان در صبح روز دوشنبه صاف تا کمی ابری در پاره‌ای نقاط افزایش سرعت باد و وزش باد نسبتاً شدید و در نواحی مرکزی استان همراه با گردوخاک و در عصر صاف تا قسمتی ابری در پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

هوای مشهد نیز در صبح این روز صاف همراه با غبار صبح‌گاهی و وزش باد و در بعدازظهر صاف همراه با وزش باد نسبتاً شدید و گردوغبار و کمینه و بیشینه دمای ۱۹ و ۳۷ درجه سلسیوس خواهد بود.

آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح روز سه‌شنبه صاف پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید و در نواحی شمالی و جنوبی استان همراه با گردوخاک و در عصر صاف در پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

هوای مشهد نیز در صبح این روز صاف همراه با غبار صبح‌گاهی و وزش باد و در بعدازظهر صاف همراه با وزش باد نسبتاً شدید و گردوغبار و کمینه و بیشینه دمای ۲۰ و ۳۹ درجه سلسیوس خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با ۱۳ درجه سلسیوس خنک‌ترین و  درگز با ۴۲ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهاس استان بوده‌اند. همچنین بیش‌ترین سرعت وزش باد از شهرستان‌های تایباد و سبزوار به میزان ۴۳ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن