اجتماعیاخبار مهم

کشف بیش از یک میلیارد ریال سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

کد خبر : 17615

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان طی یک هفته اخیر خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار “جان نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: مرزبانان خراسان رضوی در راستای طرح انسداد مرز و مقابله با هرگونه قاچاق ماموران پست و کنترل موفق به کشف مقادیری سوخت شدند.
سردار “جان‌نثار” در تکمیل این خبر گفت: مرزبانان خراسان رضوی طی یک هفته اخیر با ایجاد گشت‌های مستمر و تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان و با تشدید گشت‌های مرزی و بررسی های دقیق و موشکافانه به عمل آمده به هنگام بازرسی خودروهای ترانزیت موفق شدند از خودروهای سنگین ۴۲ هزار و ۴۸۸ لیتر به ارزش ۱ میلیارد و ۱۶۹ میلیون و ۹۲۷ هزار ریال سوخت قاچاق کشف نمایند.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ضمن تشکر و قدردانی از تمام زحمات مرزبانان، که با قدرت و چشمانی تیز بین، از این آب و خاک حراست و حفاظت می کنند خطاب به قاچاقچیان گفت: قاچاقچیان سوخت و کالا بدانند که مرزبانان و دلاورمردان مرزبانی استان خراسان رضوی با چشمانی باز و قدرت عکس العمل بالا با آن‌ها در مبادی ورودی و خروجی نقاط مرزی با جدیت هر چه تمام برخورد خواهند کرد و اجازه نمیدهند حتی ذره ای از سرمایه های ملی کشور عزیزمان را به تاراج ببرند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن