ورزشی

رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان؛ اعمال نفوذ ازبک ها مانع موفقیت های بیشتر در جاکارتا شد

کد خبر : 17551

رییس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی با اشاره به درخشش کوراش کاران استان در اولین حضورشان در رقابتهای آسیایی اظهار کرد: اعمال نفوذ ازبکها در داوریها مارا از کسب مدال های بیشتر و خوشرنگتر محروم کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیات جودو، جوجیستو و کوراش استان؛ حسین محمودی گفت: کوراش کاران خراسان رضوی که با هدایت خسرو دلیر سرمربی ارزنده مشهدی تیم ملی به اندونزی رفته بودند با کسب یک مدال نقره توسط جعفر پهلوانی و دو برنز توسط امید تیزتک و قنبرعلی قنبری، حضوری موفق در رقابتهای آسیایی جاکارتا داشتند.
وی افزود: این در حالی است که ازبکها با مهندسی و اعمال نفوذ در داوریها مارا از کسب مدالهای بیشتر و خوشرنگ تر محروم کردند.
رییس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: جعفرپهلوانی و دیگر ملی پوشان جودو و کوراش کشور شانس بالایی برای دریافت مدال های خوشرنگتر داشتند، که متاسفانه مسئولان برگزاری برای افزایش رنکینگ مدال ازبکها، ورزشکاران سایر کشورها را قربانی کردند.
وی با اشاره به حضور تعدادی از چهره های ایرانی در بین مسئولان برگزاری مسابقات آسیایی جاکارتا تصریح کرد: از هموطنان حاضر در بین مسئولان برگزاری مسابقات برای جلوگیری از حق کشی انتظار حمایت داشتیم.
وی در خصوص تنها نماینده ملی پوش جودو خراسان رضوی در رقابتهای آسیایی جاکارتا عنوان کرد: جواد محجوب قهرمان ارزنده کشورمان در اندونزی علی رغم شایستگی بسیار درحد انتظار ظاهر نشد که امیدوارم بتواند در المپیک توکیو جبران کند.

استقبال از مدال آوران آسیایی خراسان رضوی در مشهد

همچنین از مدال آوران ارزنده کوراش خراسان رضوی بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی استقبال شد.

دبیر هیات جودو جوجیستو و کوراش خراسان رضوی با اشاره به بازگشت ملی پوشان کوراش خراسان رضوی از بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی عنوان کرد: جعفرپهلوانی نایب قهرمان سنگین وزن هجدهمین دوره بازیهای آسیایی اندونزی، امید تیزتک، قنبرعلی قنبری دارندگان مدال برنز این رقابتها و مهری مهرپور سرمربی مشهدی تیم ملی کوراش بانوان در جاکارتا، ظهر امروز با استقبال مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، هیات استان و خانواده هایشان وارد مشهد شدند.
جواد سرمدی خاطرنشان کرد: این ۳کوراش کار خراسان رضوی، تنها مدال آوران و افتخارآفرینان استان در بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی بودند که مدال های رنگارنگی رابرای کاروان اعزامی کشور به ارمغان آوردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن