مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی خبر داد؛ اعزام بیش از ۱۰۰۰ گروه جهادی با حمایت آستان قدس رضوی به مناطق محروم کشور

کد خبر : 17511

به گزارش صبح مشهد به نقل از آستان نیوز، معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از اختصاص اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی این آستان برای اعزام بیش از هزار گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم سراسر کشور خبر داد.
مصطفی خاکسار قهرودی با تأکید بر اینکه امروز مهمترین جبهه جهاد علیه دشمنان، خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات نیازمندان و محرومان کشور است، گفت: معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی بر اساس سند بالادستی خود که همان حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تولیت آستان قدس رضوی است؛ موضوع خدمت‌رسانی به نیازمندان، رفع مشکلات محرومان، اشتغال‌زایی برای مستضعفان بویژه در مناطق محروم کشور و فراهم آوردن شرایط زیارت آسان برای مشتاقان بی‌بضاعت و زیارت اولی حضرت رضا(ع) را از رؤس برنامه‌های خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه هزار گروه جهادی دانشجویی و علاوه بر آن صدها گروه جهادی مستقل در سال ۹۷ با حمایت آستان قدس رضوی به مناطق محروم سراسر کشور اعزام می‌شوند، ابراز کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای میان معاونت امداد مستضعفان آستان قدس و بسیج دانشجویی، هزار گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم کشور با حمایت آستان قدس اعزام خواهند شد.
وی ادامه داد: علاوه بر این هزار گروه جهادی دانشجویی، معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از ابتدای سال جاری تاکنون از صدها گروه جهادی که به این معاونت مراجعه کردند، پس از بررسی‌های لازم حمایت کرده است.
خاکسار افزود: آستان قدس رضوی با اختصاص اعتبار ویژه ۵۰ میلیارد ریالی از هزار گروه جهادی دانشجویی در سال ۹۷ حمایت می‌کند، همچنین در سال جاری گروه‌های جهادی مستقل بسیاری در استان‌های خراسان رضوی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و … مورد حمایت آستان قدس قرار گرفتند تا در قلب مناطق محروم کشور برای کاهش فاصله طبقاتی و زدودن چهره فقر در اطراف شهرها و روستاهای ایران اسلامی تلاش کنند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی جهادگران رضوی را سفیران کار، تلاش و خدمت‌رسانی صادقانه در سراسر کشور خواند و اضافه کرد: اعزام گروه‌های جهادی دانشجویی از دهه کرامت سال جاری آغاز شده که تاکنون بیش از ۳۰۰ گروه از آنها در بخش‌های عمرانی و پزشکی به مناطق محروم کشور اعزام شدند.
خاکسار با اشاره به برکات فراوان اردوهای جهادی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان و خودسازی برای جهادگران، تصریح کرد: دانشجویان آینده سازان کشور هستند و این جوانان در اردوهای جهادی از نزدیک مشکلات محرومان را می‌بینند و در آینده نیز مردم را فراموش نخواهند کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن