اخبار مهمشهری

شهردار در مراسم افتتاح همزمان ۵ مسجد و پارک بزرگ لاله ونرگس در منطقه پنجتن مطرح کرد؛ فضای شهری در نقاط برخوردار و کم برخوردار مشهد به تناسب می رسد

کد خبر : 17409

مصمم هستیم با همراهی شورای شهر خدمات ویژه ای را به مناطق کم برخوردار ارائه دهیم تا در پایان دوره از لحاظ فضای شهری مناطق کم برخوردار با مناطق برخوردار تفاوتی نداشته باشد.

به گزارش صبح مشهد، تقی زاده خامسی ، در مراسم افتتاح همزمان ۵مسجد وبوستان بزرگ لاله ونرگس که با حضور نماینده ولی فقیه امام جمعه مشهد ، فرماندار،رئیس واعضای شورای شهر مشهد درپنجتن ۵۵ برگزارشد افزود: اولین باری که برای بازدید به این محل آمدم ساکنان محل تابلویی را که در میان زمینی رها شده نصب شده بود را نشانم دادند که روی آن نوشته بود محل احداث پارک، که طبق گفته آنها بیش از ۱۰سال در آن محل نصب شده بود.
در آن زمان ساکنان محل از من خواستند که با توجه به کمبود فضای سبز این زمین را تبدیل به فضای سبز کنیم که همانجا قول دادم ظرف ۶ الی ۷ ماه این زمین را تبدیل به پارک کنیم که ساکنان شاهد هستند که به قول خود وفا کرده وبوستان بزرگ لاله و نرگس را اردیبهشت ماه آماده بهره برداری کردیم.
وی افزود: معتقدیم همجواری مساجد و پارکها تاثیر معنوی دارد ودر رفتار و زندگی مردم تغییر ایجاد می کند لذا به ساخت مسجد درپارک های شهر اقدام نمودیم.
شهردار مشهد با بیان این که حدود ۴۰ پارک محلی بزرگ و کوچک درنقاط مختلف به ویژه نقاط کم برخوردارشهر مشهد در دست ساخت است اظهارکرد: این تعداد پارک تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
وی به ایجاد پایگاه های سلامت در نقاط مختلف شهرمشهد نیز اشاره کرد وگفت: در حال حاضر ۱۰ پایگاه سلامت تکمیل و توسط دانشگاه علم پزشکی مشهد تجهیز شده است که به زودی توسط وزیر محترم بهداشت افتتاح خواهد شد .لازم به ذکر است که در این مراسم ۵ مسجد به همراه بوستان لاله و نرگس که در زمینی به مساحت چهار هکتار احداث شده است به صورت همزمان افتتاح شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن