شهری

برگزاری نهمین دوره المپیاد ورزشی آقایان محلات منطقه چهار مشهد در ۱۱ رشته ورزشی

کد خبر : 17287

شهردار منطقه چهار مشهد گفت: نهمین دوره المپیاد ورزشی آقایان محلات این منطقه در ۱۱ رشته ورزشی در حال برگزاری است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، غلامرضا غلامی ضمن بیان این مطلب که المپیاد ورزشی محلات علاوه بر ایجاد شادابی و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، عاملی تاثیرگذار در توسعه ورزش همگانی است، گفت: یکسان سازی زمان و فعالیت های ورزشی بین مناطق و برگزاری طرح های ورزشی با قوانین و مقررات یکسان در سطح مناطق از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات می باشد.
غلامی ادامه داد: این المپیاد در دو مرحله مقدماتی و شهری با ۱۱ رشته ورزشی در اماکن ورزشی سطح منطقه در حال برگزاری است.
وی در خصوص رشته های مقدماتی تصریح کرد: شرکت کنندگان در ۴ رشته مقدماتی شامل فوتبال، فوتسال، والیبال و بسکتبال در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و نفرات برتر به مرحله شهری راه پیدا خواهند کرد.
شهردار منطقه چهار مشهد اضافه کرد: مسابقات ورزشی رشته های انفرادی شامل پینگ پنگ، دارت، فوتبال دستی، بدمینتون، تکواندو، کشتی و رشته تیمی هندبال نیز در مرحله شهری از شش ماهه دوم سال جاری آغاز می گردد.
وی ادامه داد: سالن های ورزشی بهشت (نبوت ۴۲)، آرامش (پنجتن ۵۵)، بسیج (بابا نظر ۳۵)، ارم (پنجتن ۴۵)، مجموعه ورزشی میثم (میثم جنوبی ۳۲) و چمن های مصنوعی بوستان های بهشت و ارم مکان های برگزاری این المپیاد می باشند.
شهردار منطقه چهار در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون مسابقات مقدماتی بسکتبال با حضور ۵۴ تیم ورزشی و فوتسال با حضور ۱۸۸ تیم در سالن های ورزشی بهشت و آرامش برگزار شد و تیم های برتر به مرحله شهری راه یافتند.
شایان ذکر است علاقمند به شرکت در رشته های ورزشی انفرادی و هندبال جهت ثبت نام می توانند به اماکن ورزشی سطح منطقه چهار شهرداری مشهد مراجعه و یا با شماره ۳۲۷۴۵۱۶۱ تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن