اقتصادی

پدیده به بورس نزدیکتر شد؛ نشست فوق العاده مدیران گروه شرکتهای پدیده شاندیز با مدیران فرابورس

کد خبر : 17268

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های پدیده شاندیز و در ادامه پیگیری های ورود دو شرکت ابنیه و توسعه پدیده شاندیز به بورس، امروز نشست مدیران گروه شرکت های پدیده شاندیز با مدیران فرابورس برگزار شد.

دکتر ابوالفضل انتظاری مدیر عامل گروه شرکت های پدیده در پایان نشست با مدیران فرابورس و در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: مذاکرات بسیار خوبی را با مدیران فرابورس داشتیم و در این نشست مشاور پذیرش و مدیران مرتبط گروه شرکت های پدیده شاندیز نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به مباحث مطروحه در مذاکره با مدیران فرابورس گفت: تمامی مستندات و مدارک مورد نیاز برای پذیرش دو شرکت ابنیه و توسعه در بورس مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشاور پذیرش پیگیری های بعدی را انجام دهد

وی افزود: شرکت توسعه سهامی عام است، در بورس ثبت نام و نماد “گتوشا” به آن اختصاص یافته است و مقدمتاً طی چند روز آینده بارگذاری اطلاعات صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل گروه شرکت های پدیده شاندیز با اشاره به ضرورت و اهمیت پذیرش شرکت ابنیه در بورس نیز گفت: تقریباً همه مدارک مورد نیاز برای پذیرش این شرکت در فرابورس فراهم است و البته به جهت اینکه سهامی خاص است، بایستی با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده نسبت به تغییرات اساسنامه و تصویب تبدیل سهامی خاص به سهامی عام اقدام شود.

دکتر ابوالفضل انتظاری با اشاره به نقطه نظرات و تعامل مدیران بورس در این جلسه گفت: تعامل بسیار سازنده و مثبتی را از آنها برای پذیرش و ورود دو شرکت ابنیه و توسعه به بورس شاهد بودیم، امیدوار هستیم که این نگاه و رویکرد مثبت و تعاملی موجب سرعت در فرایند پذیرش دو شرکت ابنیه و توسعه در بورس گردد.

وی افزود: پذیرش دو شرکت مذکور در بورس و امکان عرضه سهام در بازارهای بزرگتر، امکان نقدشوندگی سهام را به طور ویژه ای تقویت خواهد کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن