اقتصادی

مدیر عامل خبر داد؛ آغاز عملیات تجهیز کارگاه عمرانی فاز۱۱ تا۱۹ مرکز تجاری و تفریحی پدیده شاندیز

کد خبر : 17142

 مدیر عامل گروه شرکت های پدیده شاندیز از آغاز عملیات تجهیز کارگاه عمرانی فاز ۱۱ تا ۱۹ مرکز خرید پدیده خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های پدیده شاندیز، دکتر ابوالفضل انتظاری با اشاره به جاذبه های فاز تکمیلی بلوک های ۱۱ تا ۱۹ مرکز تعطیلات سرگرمی و خرید شهر رویایی پدیده شاندیز گفت: این مرکز با مجموع ۲۷۰ هزار متر مربع شامل غرفه های تجاری، رستوران ها، پارکینگ، تاسیسات و مراکز تفریحی است.

وی افزود: با قراردادی که شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز با پیمانکار و به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال منعقد کرده ، پیمانکار موظف است تا این پروژه ظرف مدت ۱۸ ماه، تکمیل و آماده بهره برداری کند.

مدیرعامل گروه شرکت های پدیده شاندیز اعلام کرد: این بخش از بازار در حال حاضر در مجموع ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به دلایل مسائل پیش آمده برای شرکت، عملیات عمرانی آن متوقف مانده بود.

به گفته وی ۵۳۱ غرفه تجاری، ۳۶ واحد رستورانی، حدود ۷۰ هزار متر مربع پارکینگ مسقف، بیش از ۲۳ هزار متر مربع پارکینگ روباز، دو ورودی اصلی، ۱۲ آسانسور و ۲۴ پله برقی از جمله بخش های این پروژه عمرانی است که در پیمان منعقد شده تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

وی از مراکز تفریحی موجود در این بلوک ها سخن گفت و ادامه داد: آکواریوم شیشه ای به قطر ۵/۸ متر و ارتفاع ۳۰ متر در بلوک ۱۳ واقع شده است و آتریوم مرکزی مشهور به خاک کهن نیز که واقع در بلوک ۱۱ می باشد، به مساحت خالص ۱۷ هزار و ۶۲۲ متر طراحی و اجرایی شده است.

به گفته وی، شهر بازی با مساحت خالص ۱۸ هزار و ۵۵۸ متر مربع از دیگر جذابیت هایی است که در مرکز تعطیلات سرگرمی و خرید شهر رویایی پدیده شاندیز بوده و زیرساخت های آن بر اساس این پیمان تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: پیمانکار و مشاور اجرای پروژه عمرانی بلوک ۱۱ تا ۱۹ مرکز خرید شهر رویایی پدیده شاندیز با ۲۵۰ هزار متر مربع مساحت، در محل مستقر شده است و در حال صورت برداری از عملیات انجام شده در گذشته می باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن