اجتماعی

ناکامی قاچاقچیان سوخت و کالا در عبور از مرزهای خراسان رضوی

کد خبر : 17101

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف مقادیری سوخت و کالای قاچاق طی ۷۲ ساعت گذشته توسط مرزبانان این فرماندهی خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار “ماشاالله جان نثار” فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی در ایست و بازرسی هنگ مرزی تایباد موفق به کشف مقادیری سوخت و کالای قاچاق از قاچاقچیان طی ۷۲ ساعت گذشته شدند.
وی در ادامه افزود: مرزبانان این فرماندهی در پست کنترل و مراقبت مرزی از خودرو های ترانزیتی موفق به کشف ۱۸ هزار و ۲۲ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۴۳۱ میلیون و ۸۸ هزار ریال شدند و نیز ۴۴ نفر را دستگیر و تحویل مراجع قانونی دادند.
سردار “جان‌نثار” در ادامه افزود: مأمورین این فرماندهی با کنترل دقیق مسافرینی که قصد ورود به خاک کشور را دارند، موفق شدند کالای قاچاق پارچه به ارزش ۱۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و لوازم آرایشی به ارزش ۹۴ میلیون و ۶۰ هزار را کشف و کالای مکشوفه تحویل مراجع قانونی دادند.
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد: مرزبانان این فرماندهی در نقطه صفر مرزی و در ایست و بازرسی ها بصورت شبانه روز از مرزها حراست و حفاظت می کنند و اجازه نخواهند داد که سرمایه ملی کشور توسط قاچاقچیان، قاچاق شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن