اجتماعی

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت : هدف جنگ روانی رسانه های غربی ناامیدی مردم است

کد خبر : 17084

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی در بازدید از کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی گفت: تشدید جنگ روانی رسانه های غربی در موضوع اقتصاد با هدف ناکارآمدی انقلاب اسلامی و ناامیدی مردم از نظام جمهوری اسلامی صورت می گیرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از بسیج رسانه خراسان رضوی ،عباس محمدیان مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی،  روز سه شنبه در بازدید از دفتر ایرنا در سبزوار افزود: دشمن با نفوذ رسانه ای ارکان نظام را نشانه رفته و در پی جابجا شدن ارزشها در جامعه است.
وی ادامه داد: در حالی که شاهد بزرگترین عملیات رسانه ای علیه انقلاب اسلامی از سوی دشمن هستیم رسانه های داخلی با انعکاس خدمات مثبت دولت و نظام جمهوری اسلامی نشاط و امید را در جامعه اشاعه دهند.
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی به ظرفیت رسانه ها اشاره و بیان کرد: امروز کشور نیاز به هم افزایی بیشتری دارد و باید نظام رقابت حزبی در این برهه خاص حذف شود. رسانه های معاند و همسوی دشمن تلاش دارند با ترسیم فضای آشفته از تصمیم سازی و سیاستهای اقتصادی جمهوری اسلامی، مردم را از بدنه نظام دور کنند.
وی گفت: صداقت، صلابت و صدای شهدا در رسانه های امروز کمرنگ شده است. راه برون رفت از مشکلات کشور با ترویج فرهنگ دفاع مقدس میسر می شود.
محمدیان همچنین به وظایف بسیج رسانه اشاره و بیان کرد: این نهاد قطب تربیت کادر جبهه رسانه طراز انقلاب اسلامی و همگام نمودن رسانه ها با گفتمان انقلاب اسلامی است.
وی همچنین بر نقش واهمیت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) تاکید و بیان کرد: ایرنا رسانه رسمی کشور و پیشگام در مقابله با جنگ روانی رسانه های غربی است.

بسیج رسانه خراسان رضوی دارای ۱۰ کانون و بیش از ۴۳۰ خبرنگار و عضو فعال وعادی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن